Άμεση ανάκαμψη του ελληνικού eCommerce μετά τη συμφωνία. Στο +37% ο τζίρος των eShops

3

Ιδιαίτερα θετικά ανταποκρίθηκαν οι καταναλωτές που κάνουν online αγορές το διήμερο της Δευτέρας 13 και Τρίτης 14 Ιουλίου, αμέσως δηλαδή μετά την επίτευξη της συμφωνίας στη Σύνοδο Κορυφής. Ο τζίρος των ηλεκτρονικών καταστημάτων αυξήθηκε κατά 37%, ενώ ο αριθμός των παραγγελιών τους αυξήθηκε κατά 48%, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Convert Group eBusiness Consulting, εξειδικευμένης συμβουλευτικής εταιρείας στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η σύγκριση έγινε με το αντίστοιχο διήμερο της προηγούμενης εβδομάδας.

Αυτή η αξιοσημείωτη και άμεση αύξηση στην εμπορική δραστηριότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων παρατηρήθηκε σε όλους ανεξαρτήτως τους κλάδους: online fashion, online beauty, online houseware, online pharmacy, κτλ.

panagiotis-gezerlis“Προβλέπω ακόμα μεγαλύτερο ρυθμό αύξησης του eCommerce μέχρι τέλος Ιουλίου και ίσως και τον Αυγούστου”, δήλωσε ο Παναγιώτης Γκεζερλής, διευθύνων σύμβουλος της Convert Group. Και συμπλήρωσε: “Οι δύο βασικοί λόγοι είναι οι εκπτώσεις, αλλά και ότι λόγω των capital controls, οι Έλληνες θα συνεχίζουν να μην μπορούν να αγοράσουν με τις πιστωτικές κάρτες τους από τα e-shops του εξωτερικού και έτσι, κυρίως στα ελληνικά e-shops ένδυσης και υπόδυσης, θα δούμε πολύ καλή αναπτυξιακή πορεία”.

Περισσότερες πληροφορίες για την Convert Group μπορείτε να βρείτε εδώ.

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

3 Comments

    • Από όσο γνωρίζουμε, η εταιρεία έκανε τηλεφωνική έρευνα σε περισσότερα από 140 Ελληνικά Fashion και houseware e-shops, όπως και σε online φαρμακεία που τζιράρουν περισσότερο από το 40% της Ελληνικής online αγοράς του κλάδου τους.

      Άρα υποθέτουμε ότι χρησιμοποίησαν αναλογίες, εκτιμήσεις και μέσους όρους. 🙂

  1. Λέτε “όπως και σε online φαρμακεία που τζιράρουν περισσότερο από το 40% της Ελληνικής online αγοράς του κλάδου τους”

    Αυτό πως προκύπτει; Για να εξαχθεί ένα τέτοιο συμπέρασμα πρέπει να γνωρίζει επ’ ακριβώς τον τζίρο κάθε online φαρμακείου, ώστε να μπορεί μετά να διαπιστώσει ποια είναι που κάνουν το 40%; Από που τα βρίσκουν αυτά τα νούμερα; Ρωτάνε το κάθε φαρμακείο ξεχωριστά;

Leave A Reply