Οι διαφορές ανδρών και γυναικών στο eCommerce (με Infographic)

0

Περνάτε αρκετές ώρες αναλύοντας τα δημογραφικά χαρακτηριστικά του eShop σας; Των εν δυνάμει πελατών σας αναζητώντας τις διαφορές στο conversion rate μεταξύ των φύλων ή μεταξύ των καναλιών που φέρνουν τους επισκέπτες σας;

Φυσικά. Γιατί ξέρετε και εσείς και εμείς πως αυτά τα χαρακτηριστικά όσο καλύτερα τα γνωρίζετε, τόσο καλύτερα μπορείτε να μιλήσετε στο κοινό σας κι αυτό να σας ακούσει. Αναγνωρίζοντας την ανάγκη για επιπλέον στοιχεία με βάση τα δημογραφικά χαρακτηριστικά του eShop, μία από τις μεγαλύτερες intelligence platforms η MineWhat, έδωσε πρόσφατα ένα εξαιρετικό δείγμα μίας δικής της έρευνας που φωτίζει τις διαφορές μεταξύ ανδρών και γυναικών στην online διαδικασία έρευνας – αναζήτησης – κατανάλωσης προιόντων και μοιράσματος με φίλους της συνολικής εμπειρίας.

Και αφού τα μέτρησε, τα έδωσε και με ένα εξαιρετικό Infographic το οποίο και μοιραζόμαστε μαζί σας. Για τους βιαστικούς όμως αξίζει να επισημάνουμε πως:

Οι μεν άνδρες

  • Διαβάζουν σε βάθος τις περιγραφές των προιόντων
  • Ψάχνουν πολύ περισσότερο και μέσω social media και μέσω Comparison Sites για παρόμοια προιόντα
  • Δίνουν πιο εύκολα τα κλικ τους όταν είναι σε περιβάλλον search
  • Ψάχνουν πολύ πιο έντονα τον τύπο του προιόντος παρά το brand

Οι δε γυναίκες

  • Ελκύονται πολύ περισσότερο από τα high – end γραφικά
  • Θέλουν –στα όρια του απαιτούν- video μαζί με τα προιόντα (ειδικά σε θέματα fashion)
  • Χρησιμοποιούν πολύ περισσότερο το online chat με τα καταστήματα που διαθέτουν τέτοια λειτουργία
  • Ψάχνουν πολύ περισσότερο με βάση το brand

Και τελικά, αμφότεροι δίνουν μεγάλη σημασία στα product reviews και στα δωρεάν μεταφορικά

Εδώ μπορείτε να δείτε το website της MineWhat με πολύ υλικό και white papers

ΥΓ. Μην ξεχνάτε την μεγάλη συλλογή μας από Infographics  🙂

 

INFOGRAPHIC
18 easy ways to persuade your visitors to buy

mine-what-gender-divide

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply