Είναι το Jet.com η επανάσταση στα Shopping Clubs;

0

Μια νέα επαναστατική ιδέα για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, έρχεται από την Αμερική, με την ονομασία Jet (Jet.com), και ιδρυτή τον Marc Lore. Το Jet είναι ένα κλειστό Shopping Club, το οποίο υπόσχεται ότι θα παρέχει στα μέλη του, τιμές 10-15% πιο φθηνές από τα πιο φθηνά Shopping Clubs, ακόμα και από το Amazon. Και αναφέρεται κυρίως στο Amazon, καθώς ο Marc Lore, που ήταν ο πρώην ιδιοκτήτης και ιδρυτής του Diapers.com (που εξαγοράστηκε από το Amazon έναντι 550 εκατομμυρίων δολαρίων το 2010), πιστεύει τόσο πολύ στην ιδέα του, και το "disruption" που αυτή θα προκαλέσει, που θεωρεί ότι κάποια στιγμή θα εξαγοράσει ακόμα και τον Αμερικάνικο Γίγαντα! Προς το παρόν, έχει φτιάξει μια εταιρεία 100 περίπου ανθρώπων στο New Jersey, που είναι και η έδρα του νέου του start-up.

To Jet ακολουθεί το μοντέλο των Shopping Clubs, και επιδιώκει να κερδίσει από τις συνδρομές των μελών του, και όχι από ποσοστό από τις πωλήσεις των προϊόντων που θα εμπορεύεται η πλατφόρμα του, ενώ πρωτοτυπεί και η σκέψη να δουλέψει στη λογική των Marketplaces, όπου θα αφήνει τους έμπορους να ανταγωνίζονται για να δώσουν τις φθηνότερες τιμές στα μέλη του Jet. O ίδιος ο Lore δήλωσε ότι "στην πραγματικότητα δεν βγάζουμε ούτε ένα cent από τις συναλλαγές. Όλα αυτά περνάνε πίσω στον καταναλωτή. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια ξεχωριστή σχέση με τους πελάτες μας. Να γνωρίζει ότι του πουλάμε ένα προϊόν όχι για να βγάλουμε λεφτά από αυτόν, αλλά γιατί είναι πραγματικά μια πολύ καλή ευκαιρία".

Το Jet βρίσκεται σε δοκιμαστική λειτουργία, και θα ξεκινήσει επίσημα στις αρχές Φεβρουαρίου. Θα παρέχεται στους χρήστες μια δοκιμαστική περίοδος 90 ημερών, άνευ κόστους, ενώ μετά το κόστος θα ανέρχεται στα $49,99, το χρόνο. 

Εντυπωσιακός είναι και ο τρόπος που αποφάσισε ο Marc Lore να προωθήσει το νέο του project. Πιο συγκεκριμένα, οι χρήστες μπορούν να αφήνουν το email τους στην κεντρική σελίδα του Jet, και μετά να κάνουν refer φίλους και γνωστούς, για να ανέβουν στην βαθμολογία των χρηστών. Ανάλογα με την επιτυχία τους στο sharing, μπορούν να κερδίσουν από 6 μήνες δωρεάν συνδρομή μέχρι και…. 100,000 μετοχές του ίδιου του Jet!

jet-win

(Σημείωση Συντάκτη: Στο eCommerceNews θεωρούμε ότι τέτοιοι τρόποι προβολής για να κερδίσεις μια έκπτωση 10% σε ένα ψαλιδάκι για τις βλεφαρίδες, είναι spam, αλλά αν έχει επιτυχία και δεν ενοχλεί το κόσμο, τότε δεν μπορούμε να πούμε περισσότερα. Αντίστοιχη μέθοδο προβολής είχε χρησιμοποιήσει με μεγάλη επιτυχία και το περίφημο MailBox

 

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply