Ενεργοποιείται σήμερα ο αλγόριθμος της Google για τα mobile-friendly sites

0

Σήμερα, 21 Απριλίου, η Google ενεργοποιεί τον αλγόριθμο, ο οποίος θα έχει σημαντική επίπτωση στην κατάταξη (ranking) των mobile sites κατά την αναζήτηση από φορητές συσκευές. Ο αλγόριθμος βελτιώνει τη σειρά κατάταξης για sites που παρέχουν μία mobile friendly εμπειρία σε όσους κάνουν αναζήτηση από mobile συσκευές (smartphones, tablets κ.α.), ενώ αντίθετα πηγαίνει πιο πίσω εκείνα που δεν είναι συμβατά με τις mobile εκδόσεις.

Ο νέος αλγόριθμος βασίζεται σε τεστ φιλικότητας σε mobile περιβάλλον που πραγματοποιείται σε κάθε σελίδα ξεχωριστά. Τα websites που είναι που είναι responsive έχουν σαφέστατα περισσότερες πιθανότητες να περάσουν με επιτυχία τα τεστ. Η Google παρέχει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να εξετάσουν τον βαθμό mobile-φιλικότητας που διαθέτει το site τους μέσω του εργαλείου Google’s Mobile-Friendly Test. Όπως προαναφέραμε, κάθε σελίδα αξιολογείται ξεχωριστά, οπότε αυτό σημαίνει πως ακόμα και στην περίπτωση που κάποια σελίδα δεν περάσει το τεστ, το website μπορεί να κριθεί ως mobile-friendly στο σύνολό του.

Ορισμένοι κανόνες που εφαρμόζονται με την αλλαγή στο software είναι οι ακόλουθοι:
• Ο αλγόριθμος αφορά μόνο σε αναζητήσεις μέσω της μηχανής της Google
• Τα αποτελέσματα δεν επηρεάζονται όταν η αναζήτηση γίνεται από desktop
• Ο αλγόριθμος εφαρμόζεται για μία εβδομάδα σε κάθε χώρα και γλώσσα που υποστηρίζεται από την Google
• Οι σελίδες που επανασχεδιάζονται για να είναι mobile-friendly, θα επωφεληθούν άμεσα μόλις η Google διαπιστώσει την αλλαγή
• Αυτό δεν είναι κάποια μορφή “penalty” και τα websites δεν γίνονται banned από τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply