Εντυπωσιακή αύξηση κερδών από το Zalando

0

To Zalando, το γνωστό Γερμανικό eShop μόδας, ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του τελευταίου τριμήνου, που ξεπέρασαν τις προσδοκίες της ίδιας της εταιρείας, για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο.

Πιο συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών για το τρίμηνο κινήθηκε κοντά στα 640 εκατομμύρια ευρώ, που αποτελεί αύξηση της τάξης του 28%, σε σχέση με τα 501 εκατομμύρια ευρώ που παρήγαγε το αντίστοιχο τρίμηνο, της προηγούμενης χρονιάς (2013).

Σύμφωνα με τον Rubin Ritter, μέλος του Δ.Σ. του Zalando, η  εταιρεία “αποδεικνύει ότι έχει ένα πολύ καλό momentum ανάπτυξης“. Και προσθέτει λέγοντας ότι “η εταιρεία θα συνεχίσει να επενδύει σε ανάπτυξη και ποσοστό αγοράς, και όχι σε κερδοφορία. Και αυτό, γιατί οι οικονομίες κλίμακας, έχουν αρχίσει να δουλεύουν πολύ καλά για εμάς“.

Το Zalando αναμένεται να δημοσιεύσει τα αποτελέσματα χρήσης για το 2014, στις 12 Μαϊου. Εκεί αναμένεται να παρουσιάσουν μια κερδοφορία κοντά στα 25 με 39 εκατομμύρια ευρώ, όταν την προηγούμενη χρονιά έκλεισε με ζημιές κοντά στα 23 εκατομμύρια ευρώ, αποδεικνύοντας ότι ο τρόπος λειτουργίας που δουλεύουν τα eshops, απέχει πάρα πολύ από τον τρόπο λειτουργίας των παραδοσιακών επιχειρήσεων που στοχεύουν στην κερδοφορία, αμελώντας το ποσοστό αγοράς*.

Πρόσφατα μάλιστα, το Γερμανικό Online Fashion eshop ξεκίνησε έναν τεράστιο κύκλο προσλήψεων, σκοπεύοντας να αυξήσει το προσωπικό του, από τα 7,500 άτομα, στα 10,000, μέσα στο 2015.

Ο κύκλος εργασιών ανά τρίμηνο του Zalando

Ο κύκλος εργασιών ανά τρίμηνο του Zalando


(* σημείωση συντάκτη: Για το ποσοστό αγοράς, είχε μιλήσει και ο Jeff Bezos, ιδρυτής του Amazon πίσω στο 1997. Tότε χλευάστηκε από πολλούς παραδοσιακούς Retailers. Σήμερα όμως; Είχε δηλώσει:

“Το μακροπρόθεσμο ποσοστό αγοράς είναι πολύ πιο σημαντικό από τα βραχυπρόδεσμα κέρδη, γιατί χωρίς μακροπρόθεσμο ποσοστό αγοράς, δεν θα υπάρχουν και μακροπρόθεσμα κέρδη”

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply