Η Media εισέρχεται στο Programmatic Trading

0

Την είσοδό της στην αγορά του programmatic trading ανακοίνωσε χθες η 24Media, στο πλαίσιο των διεθνών τάσεων που αναδεικνύουν αυτή τη νέα πρακτική ως βασικό μοχλό ανάπτυξης της ψηφιακής διαφήμισης.
Έτσι, γίνεται ο πρώτος ελληνικός publishing όμιλος που παρέχει αυτή τη δυνατότητα σε συνεργάτες και τελικούς πελάτες, διαθέτοντας από 1η Αυγούστου ένα σημαντικό αποθεματικό που θα κυμαίνεται από 100 έως 300 εκατομμύρια ad impressions τον μήνα, ανάλογα με τη ζήτηση της αγοράς. Ο διαφημιστικός χώρος αφορά όλα τα κύρια διεθνή formats του ΙΑΒ, ενώ για το λεπτομερές εμπορικό πλαίσιο και τους επιμέρους όρους έχει ξεκινήσει κύκλος ενημέρωσης των media agencies.

Η 24Μedia θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα AdTech Marketplace της AOL, μία ταχύτατα ανερχόμενη λύση που -καθώς έχει αναπτυχθεί από global publisher-, είναι κάλλιστα προσαρμοσμένη στις ανάγκες των εκδοτών ενώ, μέσω της πλατφόρμας adap.TV, θεωρείται πρωτοποριακή στον χώρο του online video advertising. Παράλληλα, για τις στοχεύσεις κοινού με δημογραφικά και συμπεριφορικά/καταναλωτικά κριτήρια, θα χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα audience targeting της Nugg.ad που ήδη παρέχει η 24Media στους πελάτες της για όλα της τα brands.

«Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που συνεχίζουμε να εξελισσόμαστε, να κινούμαστε στην δυναμική της διαρκούς καινοτομίας, ενώ αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την ανταπόκριση της αγοράς, ώστε να αρχίσει να αναπτύσσεται και στην Ελλάδα το programmatic trading κι έτσι η αγορά μας να συγκλίνει περαιτέρω με τις πιο προηγμένες. Επίσης, είμαστε βέβαιοι πως, μετά την λύση της AdTech στο ad serving, και η πλατφόρμα programmatic trading θα αποδειχθεί εξίσου ισχυρή και αποτελεσματική» δήλωσε ο Φραγκίσκος Μονογιός, Deputy CEO & Commercial Director της 24Media.

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply