Η Conde Nast μετατρέπει το Style.com σε eShop

0

Πρόσφατα γράψαμε ότι το Time Group θα δημιουργούσε eShop πάνω στο Marie Claire UK. Φαίνεται ότι το παράδειγμα των publishers που γυρνάνε σιγά-σιγά κάποια από τα properties τους σε Fashion eshops, αποφάσισε να ακολουθήσει και η Conde’ Nast.

O  Charles Townsend, CEO της Conde’ Nast ανακοίνωσε ότι θα μετατραπεί το Style.com σε eShop, που θα δουλεύει ανεξάρτητα μέσα στον όμιλο, αλλά θα τροφοδοτείται με επισκεψιμότητα, κυρίως από τις ‘ναυαρχίδες’ του ομίλου, τη Vogue, το Vanity Fair και το GQ. Υπεύθυνος του όλου eCommerce Project τοποθετήθηκε ο Franck Zayan, πρώην επικεφαλής eCommerce στις Galeries Lafayette.

Ο Jonathan Newhouse, πρόεδρος της Conde’ Nast International δήλωσε σχετικά με το εγχείρημα:

…Το κοινό από τα περιοδικά και από τα websites μας φτάνει τους 300 εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως, μια μεγάλη βάση με την οποία έχουμε ενεργή σχέση.

Συνεπώς, το πιθανό πελατολόγιο μας είναι κατά πολύ μεγαλύτερο από οποιοδήποτε άλλο fashion e-commerce business, παρέχοντας έτσι στο Style.com, ένα τεράστιο πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών του.

Δείτε εδώ την ανακοίνωση του Style.com στους επισκέπτες του.

Το μήνυμα του Style.com στην κεντρική του σελίδα

Το μήνυμα του Style.com στην κεντρική του σελίδα

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply