Η Dentsu Aegis εξαγόρασε τη Mindworks

0

Σύμφωνα με δελτίο τύπου που εξέδωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του, το παγκόσμιο διαφημιστικό δίκτυο Dentsu Aegis απέκτησε πλειοψηφικό ποσοστό στην Mindworks, ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα Digital Advertising Agencies, στην Ελλάδα. Η Mindworks θα μετονομαστεί σε Isobal-iProspect Advertising Services Α.Ε.

Με περισσότερα από 60 άτομα προσωπικό, η Mindworks θα εισάγει στην Ελληνική αγορά, δυο από τα πιο επιτυχημένα brands του δικτύου Denstu Aegis. Την Isobar, το παγκόσμιο digital marketing agency και την iProspect, το παγκόσμιο Digital Performance Agency.  Ο ιδρυτής της Mindworks, Κώστας Μάντζιαρης μαζί με τον Managing Partner, Γιώργο Βαρέλογλου, θα συνεχίσουν να ηγούνται του σχήματος, με τον κ. Μάντζιαρη να αναλαμβάνει επικεφαλής της iProspect και τον κ. Βαρέλογλου, να αναλαμβάνει την Isobar, αναφερόμενοι και οι δυο, στον κ. Νίκο Σύμπουρα, Γενικό Διευθυντή του δικτύου Dentsu Aegis, στην Ελλάδα.

Ο CEO του δικτύου Denstu Aegis σε Αμερική και ΕΜΕΑ, Nigel Morris, δήλωσε σχετικά:

Η εξαγορά αντιπροσωπεύει ακόμα μια σημαντική εξέλιξη του δικτύου μας, στην περιοχή. Η Mindworks είναι εταιρεία παγκοσμίου επιπέδου, που παραδίδει αποτελέσματα παγκόσμιας κλάσης. Η προσθήκη μιας άριστης ομάδας σαν και αυτή, μας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε μια νέα πολύ δυνατή επιλογή στην αγορά, και προσθέτει ακόμα περισσότερη ικανότητα στα παγκόσμια brands μας, Isobar και iProspect. 

Η Mindworks ιδρύθηκε το 2003 και το 2009 έγινε business unit της Atcom Internet and Multimedia Α.Ε. (Atcom). Έχει κατακτήσει πάρα πολλά εγχώρια και διεθνή βραβεία (Red Dot, Effie, Ermis, κτλ.), ενώ στο πελατολόγιο της ανήκουν μερικά από τα πιο δημοφιλή brands, όπως Aegean Airlines, Vodafone, Mondelez, Coca Cola, L’ Oreal, Folli Follie, Disney, Heineken, κτλ.

Διαβάστε εδώ το επίσημο δελτίο τύπου.

[slideshare id=1695361&doc=mindworkscorporatepresentation-090708045634-phpapp01]

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply