Η Goodvidio λαμβάνει χρηματοδοτική επένδυση €500.000

0

H Goodvidio γνωστοποίησε τόσο την ευρεία διάθεση της πλατφόρμας λογισμικού που δημιούργησε όσο και νέα χρηματοδότηση της με επενδυτικά κεφάλαια της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος (NBG Business Seeds) και του Openfund.

Η πλατφόρμα της Goodvidio παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση στον διαχειριστή του ηλεκτρονικού καταστήματος για την ανακάλυψη, επιλογή, ενσωμάτωση και διαχείριση των video από τα social media μέσα στις σελίδες των προϊόντων του καταστήματος, αλλά και την ανάλυση της επίδρασης που έχει το video περιεχόμενο στην αύξηση των πωλήσεων και του engagement των επισκεπτών. Έχοντας ολοκληρώσει μια περίοδο beta πιλοτικών εφαρμογών σε μεγάλο εύρος ηλεκτρονικών καταστημάτων σε Ευρώπη και Αμερική, η υπηρεσία είναι πλέον διαθέσιμη σε brands και retailers με την μορφή μηνιαίας συνδρομής που ξεκινά από τα $149 και περιλαμβάνει free trial 15 ημερών.

Την Goodvidio εμπιστεύονται ήδη brands και ηλεκτρονικά καταστήματα από την διεθνή και την ελληνική αγορά μεταξύ των οποίων οι Tassimo (Jacobs Douwe Egberts), Travis Perkins Group, Mondelez International, Cosmote, Germanos, Buldoza και MLS. Στα αποτελέσματα από δοκιμές της Goodvidio σε περισσότερα από 40 ecommerce sites καταγράφεται αύξηση της προσθήκης προϊόντων στο καλάθι έως και +80%, αύξηση του χρόνου παραμονής των επισκεπτών στο κατάστημα κατά +340% και μείωση του bounce rate στις σελίδες προϊόντων που εμπλουτίζονται με Goodvidio galleries κατά -70%.

Ο Δημήτρης Κουρτέσης, συνιδρυτής της Goodvidio, δήλωσε ότι: “Το 64% των καταναλωτών που κάνουν online αγορές πλέον επηρεάζονται από video περιεχόμενο που διατίθεται στο YouTube ή μέσω αυτού. Οι υποψήφιοι αγοραστές βασίζονται ολοένα και περισσότερο στα product review και how-to videos που δημιουργούν και ανεβάζουν στα social media άλλοι καταναλωτές, video bloggers αλλά και τα ίδια τα brands. Και αυτό γιατί το video είναι απλούστατα το αποτελεσματικότερο μέσο για την παρουσίαση και κατανόηση ενός προϊόντος online. Ο σκοπός της Goodvidio είναι να βοηθήσει τα ηλεκτρονικά καταστήματα να φέρουν αυτό το μοναδικής αξίας περιεχόμενο από τα social media μέσα στις σελίδες των αντίστοιχων προϊόντων τους, μεταμορφώνοντας έτσι την εμπειρία του επισκέπτη και βελτιώνοντας τις πωλήσεις τους.”

H νέα χρηματοδότηση ύψους €500,000, ανεβάζοντας το σύνολο των επενδυτικών κεφαλαίων που έχει μέχρι τώρα δεχτεί στα €800,000. Η επένδυση έρχεται από το JEREMIE Openfund II και το πρόγραμμα NBG Business Seeds της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος. Η επένδυση της Εθνικής Τράπεζας έρχεται σε συνέχεια της διάκρισης της Goodvidio στον ετήσιο διαγωνισμό “Καινοτομίας & Τεχνολογίας” που διοργανώνει η Εθνική Τράπεζα, και την απονομή του 1ου βραβείου.

Leave A Reply