Η Intel επενδύει στις τεχνολογίες wearable

0

Στην έκθεση Internaltional Consumer Electronics Show (CES) στο Las Vegas, η Intel Corporation ανακοίνωσε μια σειρά τεχνολογικών επιτευγμάτων και δράσεων με στόχο την επιτάχυνση της τεχνολογίας στην επόμενη φάση της. Οι ανακοινώσεις περιλαμβάνουν το Intel Curie, ένα hardware προϊόν πολύ μικρών διαστάσεων για λύσεις wearable, νέες εφαρμογές για την camera Intel RealSense σε κλάδους όπως η ρομποτική, τα ιπτάμενα πολυπτέρυγα drones και οι εφαρμογές 3D. Επίσης, ανακοίνωσε τη νέα ευρεία δράση της, Diversity in Technology, που περιλαμβάνει επένδυση 300 εκατομμυρίων δολαρίων για την ενίσχυση της πολυσυλλεκτικότητας στην Intel και στον κλάδο της τεχνολογίας ευρύτερα.

«Η ανάπτυξη των νέων προσωπικών εμπειριών τεχνολογίας, οι έξυπνες και συνδεδεμένες συσκευές και η επανάσταση των wearable, επαναπροσδιορίζουν τη σχέση των καταναλωτών με την τεχνολογία» ανέφερε ο CEO της Intel, Brian Krzanich. «Ο στόχος μας με την τεχνολογία Intel είναι να βοηθήσουμε στην επίλυση πραγματικών προβλημάτων και να παρέχουμε εμπειρίες που πραγματικά επιθυμούν οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις. Για να το κάνουμε αυτό, πρέπει να ηγηθούμε στην ανάπτυξη της πολυσελλεκτικότητας και στην ένταξή της στον κλάδο της τεχνολογίας. Οι γυναίκες και διάφορες μειονότητες που δεν εκπροσωπούνται επαρκώς, θα εξακολουθούν να διαδραματίζουν έναν σημαντικό ρόλο ως καταναλωτές, διαμορφωτές τάσεων, δημιουργοί και ηγέτες».

Ο κ. Krzanich πραγματοποίησε τις ανακοινώσεις κατά τη διάρκεια της εναρκτήριας ομιλίας στην CES. Επίσης αποκάλυψε μια wearable συσκευή σε συνεργασία με την Oakley, εταιρεία στη σχεδίαση γυαλιών με έμφαση στη μόδα και τις εφαρμογές στον αθλητισμό, μια συνεργασία για τον κλάδο 3-D με την HP, ενώ επίσης περιέγραψε την True Key, μια νέα εφαρμογή για διάφορες πλατφόρμες από την Intel Security που χρησιμοποιεί προσωπικούς δείκτες όπως το πρόσωπο, συσκευές ή το δακτυλικό αποτύπωμα για να καταστήσει τη διαδικασία εισόδου (logging) πιο εύκολη και ασφαλέστερη.

H επανάσταση των wearables

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας wearable δημιουργεί ένα νέο πεδίο καινοτομίας. Ο κ. Krzanich αποκάλυψε τα πλάνα για τη διάταξη Intel Curie, ένα πολύ μικρών διαστάσεων hardware προϊόν, που βασίζεται στο πρώτο SoC της Intel ειδικά σχεδιασμένο για wearable συσκευές. Το σχετικό module προγραμματίζεται να είναι διαθέσιμο στο δεύτερο εξάμηνο του έτους και περιλαμβάνει το Intel Quark SE SoC, διάταξη Bluetooth χαμηλής ενέργειας, αισθητήρες και κύκλωμα φόρτισης μπαταρίας.

Η Intel προωθεί ενεργά τον τομέα της wearable τεχνολογίας και από τις σχετικές αποκαλύψεις του κ. Krzanich την περσινή χρονιά, η εταιρεία έχει ανακοινώσει πολυάριθμα προϊόντα και δράσεις με διάφορους συνεργάτες στο χώρο της μόδας, της άθλησης και του τρόπου ζωής. Στις προσπάθειες αυτές περιλαμβάνονται τα Basis Peak*, Fossil Group*, Luxottica Group*, MICA και Opening Ceremony*, SMS Audio* και ο διαγωνισμός Intel “Make it Wearable”.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι Intel και Oakley ανακοίνωσαν μια στρατηγική συνεργασία για τον κλάδο των wearables. Η Oakley είναι το πρώτο brand του ομίλου Luxottica με το οποίο η Intel εργάζεται για να συγκεράσει τα ανώτερης κλάσης, πολυτελή και αθλητικού τύπου γυαλιά με την έξυπνη τεχνολογία. Τον κ. Krzanich συνόδευσε στην σκηνή ο κ. Colin Baden, CEO της Oakley ο οποίος ανέφερε ότι οι εταιρείες εργάζονται σε ένα έξυπνο προϊόν το οποίο θα διατεθεί αργότερα εντός του έτους, σχεδιασμένο για να βελτιώσει τις επιδόσεις των αθλητών.

Ο κ. Krzanich επίσης περιέγραψε την Nixie, νικήτρια του διαγωνισμού “Make it Wearable” 2014, την πρώτη wearable camera που μπορεί να πετάξει. Η Nixie, τοποθετείται στο χέρι όπως ένα βραχιόλι, έπειτα αναπτύσσεται και πετάει για να επιτύχει την καλύτερη φωτογραφία σας ανάλογα με τη στιγμή. Ο κ. Krzanich καλοσώρισε στη σκηνή τους ιδρυτές της Nixie, Christoph Kohstall και Jelena Jovanovic για να συζητήσουν για το διαγωνισμό της Intel “Make it wearable” και σημείωσαν την ευκαιρία που προσφέρει για καινοτομία και επιχειρηματικότητα. Ο κ. Krzanich και οι ιδρυτές επίσης φωτογραφήθηκαν από την Nixie. Ο κ. Krzanich ανέφερε ότι η Intel θα χορηγήσει επίσης τη δράση “Make it Wearable” ξανά, αργότερα εντός του έτους.

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply