Η Samsung τρολάρει την Apple μέσω Adwords

0

Φαίνεται ότι ο πόλεμος των μεγάλων εταιρειών τεχνολογίας με την Apple δεν σταματάει. Έτσι μετά το περίφημο ανθρωπάκι του Android που ‘ξελάφρωνε’ πάνω στο Logo της Apple, στο Google Maps, τώρα έφτασε η σειρά της Samsung να κάνει κάτι αντίστοιχο στην Apple, αυτή τη φορά μέσω των Google Adwords.

Με έναν ευφυέστατο τρόπο, οι copywriters της Samsung στοχοποίησαν το Keyword “iphone 6s“, για αρκετούς λόγους. Εκτός του ότι ‘κυνηγούσαν’ να καλύψουν το mistype του keyword ‘iphone 6’, οι performers της Samsung κυνηγούσαν επίσης τα κοινά που αναζητούσαν το “s6” που είναι το νέο μοντέλο της Samsung, αλλά ίσως είχαν γράψει λάθος το brand, αλλά στόχευαν και να πιάσουν τους χρήστες που θα αναζητούσαν το νέο ‘iphone 6s’ που φημολογείται ότι θα είναι το επόμενο smartphone της Apple.

Έτσι κατέληξαν στο πιο κάτω ad text, που εκτός του χιουμοριστικού του τίτλου, έχει μια πολύ εύστοχη περιγραφή που συγκρίνει τη διάρκεια της μπαταρίας ανάμεσα σε Samsung και Apple, ενώ έχουν εμπλουτίσει το ad text με Seller Ratings πληροφορίες που τις αντλεί δυναμικά το ad, από το Google Trusted Stores  (μια ακόμα υπηρεσία του Google… που δεν υπάρχει στην Ελλάδα).

Το adtext της Samsung για το iphone 6s

Το adtext της Samsung για το iphone 6s

Θα αναμένουμε την απάντηση της Apple.

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply