Η Uber εισέρχεται στο eCommerce (luxury;) delivery

0

Η Uber εισέρχεται δυναμικά στο χώρο του eCommerce, πραγματοποιώντας ένα ακόμα βήμα προς την ολοκλήρωση του στόχου της, δηλαδή να γίνει μία πραγματική εταιρεία logistics. Σύμφωνα με την αναφορά της Re/code, η οποία δημοσιεύθηκε πριν από λίγες μέρες, η δυναμική εταιρεία θα αποκαλύψει μία νέα συνεργασία με μεγάλους λιανέμπορους και fashion brands μέσα στον μήνα.

Η συνεργασία επικεντρώνεται σε brands και προϊόντα πολυτελείας. Παράλληλα, η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με το Bigcommerce και το Shopify για να διευκολύνει ακόμα περισσότερο τη συνεργασία με τους retailers.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Uber μπαίνει στα χωράφια του eCommerce delivery. Πριν από λίγους μήνες, είχε δημιουργήσει την υπηρεσία UberRUSH, μία υπηρεσία ταχείας παράδοσης προϊόντων για λογαριασμό του luxury eCommerce website Gilt Groupe στην περιοχή της Νέας Υόρκης. Δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό αν και η νέα συνεργασία θα λανσαριστεί ως luxury courier service και θα χρησιμοποιεί διαφορετικό στόλο οχημάτων (όπως για παράδειγμα μαύρα ταξί) από αυτόν που ήδη διαθέτει. Φανταστείτε η νέα Louis Vuitton τσάντα να έρχεται στο σπίτι σας με ένα μαύρο ταξί πολυτελείας.

Είναι φανερό πως η Uber προσπαθεί να κεφαλοποιήσει την αξία του στόλου της, δημιουργώντας και προσφέροντας νέες υπηρεσίες, εκτός της απλής μεταφοράς επιβατών από και σε διαφορετικά σημεία.

 

 

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply