Η Unilever στοχεύει σε αύξηση 40% των online πωλήσεων

0

Η Unilever έχει θέσει ως στόχο για τη φετινή χρονιά την αύξηση των online πωλήσεων κατά 40%, καθώς επιταχύνει τις ενέργειές της προκειμένου να χτίσει απευθείας σχέσεις με τους καταναλωτές. Ο κολοσσός του FMCG έχει εισέλθει στο eCommerce τα τελευταία χρόνια αλλά φέτος πραγματοποιεί συντονισμένες ενέργειες για τη δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων.

Re.Hack - Το hackathon της Unilever για το eCommerce

Re.Hack – Το hackathon της Unilever για το eCommerce

Όπως και οι ανταγωνιστές της, το marketing τμήμα της εταιρείας εστιάζει σε μικρότερου κόστους και στοχευμένες στο digital στρατηγικές ώστε να συγκεντρώσει το απαιτούμενο customer insight που χρειάζεται για να υλοποιήσει το σχέδιό της. Το πλάνο των πωλήσεων περιλαμβάνει τόσο το desktop όσο και το mobile. Αν και η προώθηση προϊόντων είναι κλειδί στο eCommerce, η Unilever θέλει να κατανοήσει καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές μετακινούνται από το φυσικό στο ψηφιακό κανάλι. Είναι εντυπωσιακό μάλιστα, πως τον προηγούμενο χρόνο, η εταιρεία πραγματοποίησε μέχρι και hackathon (=διαγωνισμός για developers) για να εντοπίσει start-ups που θα την βοηθούσαν να αποκτήσει αυτή τη γνώση. Οι νικήτες έλαβαν επιχορήγηση ύψους 50,000 δολαρίων.

Η πολυεθνική εταιρεία έχει ξεκινήσει με αύξηση των εσόδων κατά 2,8% το πρώτο τρίμηνο του έτους σε σύγκριση με το αντίστοιχο του 2014, ενώ στις αναδυόμενες αγορές η αύξηση ήταν της τάξεως του 5,4% (εξισσορoπώντας τις μειωμένες πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά). Το eCommerce -και ειδικότερα το mobile- θα συμβάλει θετικά στην περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας σε αγορές όπως η Κίνα, όπου οι καταναλωτές κάνουν εκτεταμένη χρήση της τεχνολογίας και ειδικότερα των κινητών συσκευών.

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply