Κίνα: Ανοίγει τις «Πύλες» για το διεθνές eCommerce

0

Όπως όλα δείχνουν, πολύ σύντομα η Κίνα θα ανοίξει ένα τεράστιο κανάλι για τις παγκόσμιες eCommerce δραστηριότητες. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, το αρμόδιο Κινέζικο Υπουργείο (The Ministry of Industry and Information Technology) προσανατολίζεται να επιτρέψει τη λειτουργία eCommerce business σε επιχειρήσεις που έχουν έδρα το εξωτερικό.

Η κίνηση, ερμηνεύεται ως μία προσπάθεια της κυβέρνησης στην Κίνα,  να προσελκύσει επενδύσεις από το εξωτερικό, και κυρίως από τους μεγάλους παίκτες του eCommerce, που θα έχουν στη διάθεσή τους ένα τεράστιο καταναλωτικό κοινό.

china_ecommerce

Αξίζει να προσθέσουμε στο σημείο αυτό, ότι σύμφωνα με έρευνα της iResearch, το Online Shopping στην Κίνα έχει παρουσιάσει το 2014 αύξηση κατά 48.7% σε σχέση με το 2013, και συνολικά πρεσβεύει το 10% της συνολικής κατανάλωσης προιόντων. Στην ίδια έρευνα, γίνεται σαφές πως οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις διαχειρίζονται το 50% των eCommerce συναλλαγών, με το B2B να αποτελεί συνολικά το 70% των δραστηριοτήτων.

Ιδιαίτερη αναφορά για το κινεζικό B2B, έγινε και στο Παγκόσμιο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, όπως μας ενημερώνει ο Πάρης Κορωναίος που ήταν παρών, κατά την διάρκεια του event.

Δείτε: Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την έρευνα της iResearch για το eCommerce στην Κίνα

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply