Οι μικρομεσαίες αρχίζουν να επενδύουν στο marketing automation

0

Μεγάλη ευκαιρία ανάπτυξης έχει το λογισμικό marketing automation αφού μόλις το 2% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων κάνει χρήση των συγκεκριμένων λύσεων αλλά το υπόλοιπο 98% σκοπεύει σύντομα να επενδύσει.

Software-Advice-logoΣύμφωνα με τα αποτελέσματα μίας νέας έρευνας της εταιρείας Software Advice (παράρτημα της Gartner) την οποία παρουσιάζει το Advertising Age, το 47% των μικρομεσαίων εξακολουθεί να χρησιμοποιεί “χειροκίνητες” μεθόδους για να διαχειρίζονται τις ενέργειες marketing. Το 17% χρησιμοποιεί λογισμικό κάποιου γνωστού brand, το 15% ικανοποιεί τις ανάγκες του μέσω του CRM λογισμικού ενώ το 8% αξιοποιεί τις δυνατότητες του email marketing λογισμικού.

Οι βασικοί λόγοι για τους οποίους οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις χρειάζονται αυτοματοποίηση του marketing είναι η βελτίωση του lead management (27%), η απογοήτευση από τη λύση που χρησιμοποιούν σήμερα (15%), η ανάγκη για καλύτερες και περισσότερες δυνατότητες (13%) και τέλος η ανάπτυξη της εταιρείας (10%).

Οι κορυφαίες δυνατότητες που αναζητούν οι επιχειρήσεις στο marketing automation είναι το contact management (74%), το email marketing (55%), το lead tracking (43%) και το follow up management (38%).

Οι κλάδοι που επενδύουν περισσότερο στις λύσεις marketing automation είναι το real estate (37%), η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών (11%), ο κατασκευαστικός (5%) και το λιανεμπόριο (4%).

the_need-for-automation_sales-or-marketing

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply