Ο Ντάνος Τσάκαλος στο Folli Follie Group

0

Τα καθήκοντα του Global Digital Communications Manager στο Folli Follie Group, για τα Folli Follie, Links of London, Factory Outlet, όπως και τα λοιπά brands του ομίλου, ανέλαβε ο Ντάνος Τσάκαλος, ένα από τα πιο έμπειρα στελέχη του χώρου της επικοινωνίας.

Ο κ. Τσάκαλος θα αναφέρεται στην κ. Έλενα Μαθιού, Global Chief Brands Officer, και θα είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη και υλοποίηση της στρατηγικής για αποτελεσματική και καινοτόμα παρουσία του Folli Follie Group, στο digital οικοσύστημα.

Ο Ντάνος Τσάκαλος με τον Neil French, ex-Worldwide Creative Director της WPP Group

Ο Ντάνος Τσάκαλος (δεξιά) με τον Neil French, ex-Worldwide Creative Director της WPP Group

O Ντάνος Τσάκαλος κατείχε για 2,5 περίπου χρόνια, τη θέση του Regional Marketing Manager στο TDG Group, και τις εταιρείες ThinkDigital, ForestView και TailWind. Νωρίτερα ήταν συντάκτης και παραγωγός συνεδρίων στο Marketing Week της Boussias Communications, έχοντας αναπτύξει και καθιερώσει μερικά από τα πιο δημοφιλή συνέδρια στο χώρο της ψηφιακής αγοράς, όπως το Social Media Conference, το All Things Facebook, το Athens Creativity Conference, κτλ, ενώ για μεγάλο διάστημα, ήταν ο απεσταλμένος του Marketing Week, στο διεθνές φεστιβάλ διαφήμισης των Καννών.

Ο κ. Τσάκαλος έχει πτυχίο και 2 μεταπτυχιακά στην επικοινωνία και το Marketing.

 

 

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply