Ο GRECA ανακοινώνει τα εκπαιδευτικά workshops Friday’s

0

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου – GR.EC.A. εγκαινιάζει μία νέα σειρά εκπαιδευτικών workshops με την ονομασία “GRECA Friday’s”.

Βασικός στόχος των FRIDAY’S είναι η εκπαίδευση των επαγγελματιών πάνω σε επίκαιρα θέματα του ηλεκτρονικού εμπορίου -αλλά και γενικότερα του ηλεκτρονικού επιχειρείν- όπως το web και mobile development, τα analytics, τα logistics και τις μεταφορές, τις ηλεκτρονικές πληρωμές, το ψηφιακό marketing κ.α. Επιπρόσθετα, τα Friday’s αποτελούν μία εξαιρετική ευκαιρία δικτύωσης και δημιουργίας επαγγελματικών σχέσεων μεταξύ των στελεχών του κλάδου.

Το πρώτο FRIDAY’S θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2016, στις 16:00 στις εγκαταστάσεις της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων – ΕΕΔΕ (Λ. Ιωνίας 200, Κάτω Πατήσια) και θα έχει τίτλο

Increase Conversion and Brand Advocacy through Customer Experience Excellence

Περιγραφή
Ένας βασικός προβληματισμός των retailers είναι η αύξηση των πωλήσεων στο eCommerce. Η κατανόηση των αναγκών και επιθυμιών του πελάτη είναι το κλειδί για την παροχή της βέλτιστης εμπειρίας πελάτη και κατά συνέπεια την αύξηση της επισκεψιμότητας, της πιστότητας, των πωλήσεων και της κερδοφορίας.

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ακούσουν τάσεις και βέλτιστες πρακτικές από experts του χώρου καθώς και να ανταλλάξουν απόψεις και εμπειρίες με συναδέλφους τους πάνω σε θέματα όπως:

  • Πως μετατρέπεις τους visitors σε customers
  • Πως εξασφαλίζεις το υψηλότερο δυνατό conversion rate
  • Πως ελαχιστοποιείς το ρίσκο εγκατάλειψης των online shopping carts
  • Πως αυξάνεις την πιστότητα των πελατών και τους μετατρέπεις σε brand advocates

Keynote Speaker

Aga Zarzycka, CX Business Strategy Leader - Oracle

Aga Zarzycka, CX Business Strategy Leader – Oracle

Aga Zarzycka
Customer Experience Business Strategy Leader, Oracle

Τίτλος ομιλίας:
“What are the e-Commerce learnings from 2015 and what’s the receipt for success in online business in 2016”

Βιογραφικό
Η Aga εξειδικεύεται στo Customer Experience Management τα τελευταία 17 χρόνια. Ξεκίνησε την επαγγελματική της σταδιοδρομία από το marketing και στη συνέχεια προχώρησε στις πωλήσεις και στην παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης στους πελάτες προκειμένου να αξιοποιήσουν ακόμα περισσότερο την τεχνολογία στους τομείς των Customer Care, Sales & Marketing. Έργαζεται στην Oracle ως Customer Experience Business Strategy Leader (CEE & Russia), έχοντας ως βασική αρμοδιότητα το digital business.

Συμμετοχή
Η συμμετοχή για τα μέλη του GR.EC.A. είναι δωρεάν (έως δύο στελέχη ανά εταιρεία). Λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Το workshop απευθύνεται σε eCommerce Directors & Managers, Digital Marketing Managers, Customer Service Managers, Ιδιοκτήτες και eShops.

Κάντε κλικ εδώ για να δηλώσετε συμμετοχή

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply