Παγκόσμια έρευνα της PayPal για το mobile commerce

0

Η PayPal πραγματοποίησε πρόσφατα έρευνα για το mobile commerce -κυρίως- στην Ευρώπη. Την έρευνα “έτρεξε” για λογαριασμό της PayPal, η εταιρεία ερευνών Ipsos, η οποία πήρε συνέντευξη από 17,500 καταναλωτές σε 22 αγορές. Η έρευνα κατέδειξε πως ένας στους τρεις online shoppers χρησιμοποιεί το smartphone για να πραγματοποιήσει τις αγορές του. Ωστόσο, αυτό το ποσοστό διαφέρει σημαντικά από χώρα σε χώρα. Στην Ολλανδία το ποσοστό είναι μόλις στο 17% , ενώ στην Τουρκία ξεπερνάει το 53%.

Το mobile commerce αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά μέσα στα επόμενα χρόνια, με το μέσο όρο ετήσιας αύξησης να φτάνει στο 42%
Το mobile commerce αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά μέσα στα επόμενα χρόνια, με το μέσο όρο ετήσιας αύξησης να φτάνει στο 42%, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό του eCommerce εκτιμάται στο 13%. Η μεγαλύτερη αύξηση αναμένεται να σημειωθεί στις Σκανδιναβικές χώρες και συγκεκριμένα 55% στη Δανία, 54% στη Νορβηγία και 52% στη Σουηδία. Η Ιταλία και η Ρωσία εμφανίζουν τα χαμηλότερα ποσοστά (22% και 28% αντίστοιχα) από τις ευρωπαϊκές χώρες που έλαβαν μέρος στην έρευνα.

το shopping μέσω smartphone είναι πολύ δημοφιλές στις νεαρές ηλικίες
Σύμφωνα με τα δεδομένα που συγκέντρωσε η PayPal, το 59% των καταναλωτών που ψωνίζουν από το smartphone τους είναι ανάμεσα στις ηλικίες 18 και 34. Αν εξετάσουμε το συγκεκριμένο ηλικιακό group ανάμεσα στο σύνολο των online shoppers, ανακαλύπτουμε πως το ποσοστό μειώνεται στο 44%. Αυτό δείχνει πως το shopping μέσω smartphone είναι πολύ δημοφιλές στις νεαρές ηλικίες.

Σύμφωνα με την PayPal, το mobile commerce βρίσκεται ακόμα στην πρώτη φάση και υπάρχει ακόμα αρκετός χώρος για ανάπτυξη. Ωστόσο, μέσω των ευρημάτων της έρευνας, η εταιρεία επισημαίνει την αναγκαιότητα θέσπισης ορισμένων ενεργειών που θα βοηθήσουν τους καταναλωτές να αγοράζουν online μέσω των φορητών συσκευών τους. Η ενημέρωση των χρηστών με πραγματικά παραδείγματα χρήσης των mobile συσκευών κατά τη διαδικασία του shopping, καθώς και η βεβαίωση από τις εταιρείες τόσο του λιανεμπορίου όσο και αυτών των πληρωμών για την ασφάλεια των συναλλαγών είναι βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση. Ένα ακόμα εμπόδιο προς τη μαζικότερη αποδοχή του mobile commerce είναι πως ένα σημαντικό ποσοστό των χρηστών προτιμούν να ψωνίζουν online από συσκευές που έχουν μεγαλύτερη οθόνη (34%), ενώ αρκετά websites δεν είναι mobile optimized, γεγονός που δυσχεραίνει τους shoppers.

…Η προτίμηση των ιδιοκτητών smartphones που ψωνίζουν online μέσω των συσκευών τους τείνουν προς τα apps αντί των mobile websites…
Οι περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν τα smartphones για να κάνουν αναζήτηση προϊόντων, καταστημάτων και προσφορών. Τους αρέσει, επίσης, να διαβάζουν κριτικές πελατών και να κάνουν σύγκριση τιμών ενώ βρίσκονται στο κατάστημα. Οι παραπάνω απαντήσεις των χρηστών είναι ζωτικής σημασίας γιατί τα eShops πρέπει να εξασφαλίσουν ότι οι πληροφορίες των προϊόντων, η πλοήγηση στο κατάστημα και η διαδικασία της αγοράς είναι φιλικές προς τον χρήστη μέσω των φορητών συσκευών (mobile ready).

Η προτίμηση των ιδιοκτητών smartphones που ψωνίζουν online μέσω των συσκευών τους τείνουν προς τα apps αντί των mobile websites. Ανάμεσα σε αυτούς που χρησιμοποιούν τόσο apps όσο και browser, το 47% προτιμά τη χρήση των apps. Στην ερώτηση αναφορικά με τα πλεονεκτήματα της χρήσης των apps ως μέθοδο πληρωμής online ή στα καταστήματα και τα εστιατόρια, οι χρήστες δήλωσαν πως είναι πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος για να πληρώνεις.

Τέλος, η εταιρεία έλεγξε τη δημοτικότητά της στις 22 συγκεκριμένες αγορές. Στην Ευρώπη, μόλις σε τέσσερις χώρες (Ολλανδία, Ελβετία, Νορβηγία και Ρωσία) υπάρχει δημοφιλέστερος ανταγωνιστής από την PayPal (σημειώνουμε πως στην έρευνα δεν συμμετείχαν όλες οι ευρωπαϊκές χώρες). Στην Ολλανδία, η υπηρεσία της PayPal χρησιμοποιείται από το 28% των ερωτηθέντων, ενώ το iDeal χρησιμοποιείται από το 56% κατά τους τελευταίους 12 μήνες. Στο Ηνωμένο Βασίλειο (75%) και στην Ισπανία (74%) η PayPal είναι η δημοφιλέστερη υπηρεσία.

Paypal Mobile Research 2014/2015
Δείτε την εμπιστευτική παρουσίαση της Paypal, για το mobile

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply