Προγραμματίζοντας το μέλλον της Διαφήμισης

0

Τις καλύτερες εντυπώσεις άφησε στους συνέδρους το Programmatic & Data Conference, το πρώτο ελληνικό συνέδριο για το Programmatic Trading και το Data Science, το οποίο διοργάνωσε το περιοδικό Marketing Week την Πέμπτη 28 Μαΐου.

Εκπρόσωποι από όλο το φάσμα της Digital αγοράς βρέθηκαν στο Αμφιθέατρο της OTEAcademy για να παρακολουθήσουν τους διακεκριμένους ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, να αναλύουν τις δυνατότητες του Programmatic και να μοιράζονται τις εντυπώσεις τους από την έως τώρα ενασχόλησή τους με τον πλέον αναπτυσσόμενο τομέα της Digital Διαφήμισης.

Το συνέδριο κατάφερε να καλύψει το απαιτητικό θέμα του Programmatic Trading, καθώς έδωσε περισσότερες πληροφορίες σε όσους ασχολούνται ήδη με αυτό, ενώ κατατόπισε εκείνους που επιθυμούν να το μάθουν καλύτερα.

O Κωνσταντίνος Καμάρας, Πρόεδρος του IAB Europe συντονίζει το πάνελ με τον David Frew, Digital Programmes Manager, IAB UK και την Cadi Jones, Director of Audience & Programmatic Advertising, Northern Europe, Yahoo

O Κωνσταντίνος Καμάρας, Πρόεδρος του IAB Europe συντονίζει το πάνελ με τον David Frew, Digital Programmes Manager, IAB UK και την Cadi Jones, Director of Audience & Programmatic Advertising, Northern Europe, Yahoo

Οι ομιλητές συγκλίνουν στην άποψη ότι το Programmatic είναι το μέλλον της Διαφήμισης και προβλέπουν ότι στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές η διείσδυσή του θα φθάσει το 75% το 2017.

Στις παρουσιάσεις δόθηκε έμφαση στη διαμόρφωση cross-channel στρατηγικών και στην αξιοποίηση των Data, τα οποία όπως τονίστηκε, αποτελούν το βασικό συστατικό της επιτυχίας μίας Programmatic καμπάνιας. Η πλειονότητα των ομιλητών στάθηκε στη σημασία που έχει η αξιολόγηση των Ιnsights και στην έννοια των Smart Data έναντι των Big Data.

Επίσης στην τελευταία ενότητα του συνεδρίου παρουσιάστηκε η άποψη των publishers και τονίστηκε ο καίριος ρόλος τους στην εδραίωση του Programmatic και στην καλύτερη δυνατή εφαρμογή των δυνατοτήτων που προσφέρει στους Marketers.

Οδυσσέας Ντότσικας, Διευθύνων Σύμβουλος και Ιδρυτής, TDG

Οδυσσέας Ντότσικας, Διευθύνων Σύμβουλος και Ιδρυτής, TDG

Ashish Mahajan, Cadreon

Ashish Mahajan, Cadreon

Στο συνέδριο μίλησαν, με σειρά, οι:

  • David Frew (Programmes Manager, IAB UK),
  • Cadi Jones (Director of Audience & Programmatic Advertising, Northern Europe, Yahoo),
  • Ashish Mahajan (Senior Partner Platform Manager, Cadreon EMEA),
  • Αθηνά Κανιούρα (Managing Director, Accenture Digital),
  • Yann Blat (Head of Sales Operations, Sizmec France),
  • Δημήτρης Μανιάτης (Head, Reprise Media),
  • Damian Huba (Sales Manager, DoubleClick),
  • Samir Reinert (Industry Manager, Sociomantic),
  • Οδυσσέας Ντότσικας (Διευθύνων Σύμβουλος και Ιδρυτής, TDG),
  • Gilles Guillou (Chief Revenue Officer, La Place Media) και
  • Benjamin Crain (Chief Strategy Officer, Improve Digital).

Σύντομα θα είναι διαθέσιμες στο κοινό και οι παρουσιάσεις των εισηγητών στο website του Συνεδρίου

Δημήτρης Μανιάτης, Reprise Media

Δημήτρης Μανιάτης, Reprise Media

Ευχαριστούμε την Boussias Conferences για τη φιλοξενία, και ειδικά την Βασιλική Κοτζιά, υπεύθυνη του συνεδρίου για την πολύτιμη βοήθεια και τις συστάσεις με τους keynote speakers του συνεδρίου. 😉
Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply