Πωλήσεις στο Facebook. Επιπλέον δυνατότητες μέσω Dynamic Product Ads και βελτιώσεις στα Groups

0

Νέες δυνατότητες σε ιδιώτες αλλά και μελλοντικά σε επιχειρήσεις για απ ευθείας πωλήσεις στο Facebook, έχουν προκύψει με βάση τα πρόσφατα δημοσιεύματα και τις ανακοινώσεις από την Καλιφόρνια. Βελτιώσεις στα Facebook Groups και Dynamic Ads ενισχύουν το πλέγμα υπηρεσιών του σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο και βελτιώνουν τη στόχευση αλλα και τις δυνατότητες πωλήσεων.

Στα μέσα περίπου Φεβρουαρίου, τα Dynamic Product Ads, επιβεβαίωσαν για δεύτερη συνεχόμενη φορά πως το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα Social Networks αποκτούν μία ακόμα πιο στενή σχέση

Λίγους μήνες μετά τις ανακοινώσεις για το “buy” button, το πιο δημοφιλές σήμερα Social Network, υιοθετεί τη λογική που ήδη έχουν καθιερώσει οι χρήστες μέσω των κλειστών groups με την ένδειξη «for sale”, προσθέτοντας ένα καινούριο feature που διευκολύνει τις άμεσες πωλήσεις μεταξύ ιδιωτών. Μέσω αυτού, τα μέλη ενός group μπορούν να δημιουργήσουν ένα ειδικό –πιο δομημένο- post όπου θα προβάλλονται τα χαρακτηριστικά ενός προιόντος μαζί με το κόστος του, τις δυνατότητες παραλαβής, καθώς και τη διαθεσιμότητα του προιόντος, εν αντιθέσει με τις μέχρι σήμερα περιορισμένες δυνατότητες που είχαν.

Dynamic Product Ads

Dynamic Product Ads

Πρόκειται για μία ακόμα κίνηση που δείχνει τις διαθέσεις του Facebook να ενισχύσει το ρόλο του ως «αγορά» και να ξεφύγει από το μάλλον στενό πλαίσιο, του meeting point. Και όπως όλα δείχνουν το ηλεκτρονικό εμπόριο θα είναι ένας από τους βασικούς άξονές του εκμεταλευόμενο και τις πολλαπλές δυνατότητες στόχευσης του κοινού που διαθέτει. Τα Groups μοιάζουν να είναι μια εξαιρετική επιλογή και σίγουρα οι επόμενοι μήνες θα κρύβουν κι άλλες εκπλήξεις καθώς στην Καλιφόρνια μοιάζουν αποφασισμένοι να επενδύσουν σ αυτά τόσο σε επίπεδο διαφήμισης όσο και σε προσθήκη χαρακτηριστικών ώστε να βελτιωθούν οι συνολικές δυναότητες για πωλήσεις στο Facebook. Ήδη λίγες εβδομάδες πριν, δόθηκε στο κοινό το ειδικό mobile App για τα pages (σε iOS) και οι χτεσινές προσθήκες δεν είναι παρά μόνο η αρχή

Παρά τις εκατοντάδες χιλιάδες groups που έχουν σκοπό τις πωλήσεις μεταξύ ιδιωτών, το Facebook μπορεί να απέχει ακόμα αρκετά από το να γίνει το επόμενο eBay ή το Graiglist, αλλά δεν παύει να είναι ένα τεράστιο γήπεδο γεμάτο κόσμο που ανανεώνεται συνέχεια. Το θέμα μοιάζει να είναι ποιοι θα “παίξουν” την καλύτερη “μπάλα”

Παράλληλα, στα μέσα περίπου Φεβρουαρίου, τα Dynamic Product Ads, επιβεβαίωσαν για δεύτερη συνεχόμενη φορά πως το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα Social Networks αποκτούν μία ακόμα πιο στενή σχέση. Πρόκειται για μία εξαιρετικά ουσιαστική προσθήκη στα όπλα του digital marketing που αξίζει να ασχοληθούμε ιδιαιτέρως. Σε πρώτο χρόνο, γιατί μέσω αυτού του service, τα brands αλλά κυρίως οι retailer, έχουν πλέον τη δυνατότητα τόσο να προωθήσουν εύκολα παραπάνω από ένα προιόντα καθώς και ολόκληρους καταλόγους. Σε δεύτερο όμως επίπεδο, βλέποντας ακόμα πιο βαθιά, το «πάντρεμα» αυτού του service με τις ήδη υπάρχουσες δυνατότητες για στόχευση στο κοινό ενός web site (λέμε με custom audiences) μπορεί να ανεβάσει κατακόρυφα τα KPIs.

Φυσικά θα επανέλθουμε και για τα δύο θέματα. Άλλωστε σκοπεύουμε να τα δοκιμάσουμε και να τα τεστάρουμε αναλυτικά ☺. Μέχρι τότε ακολουθούν τα links με τις επίσημες ανακοινώσεις

Facebook Product Ads
Facebook Groups to Improve the way people buy and sell

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply