Πως το περίφημο ‘black and blue’ φόρεμα έφερε 560% αύξηση στις πωλήσεις

0

Πολλές και πολλοί από εμάς, θα είδαμε πρόσφατα το μεγάλο debate για το αν το χρώμα ενός φορέματος ήταν ‘black and blue‘ ή ‘gold and white‘. Οι συζητήσεις στα κοινωνικά δίκτυα, έδιναν και έπαιρναν, και το περίφημο αυτό δίλημμα έφτασε μέχρι και στις πιο δημοφιλείς Αμερικάνικες (και όχι μόνο) εκπομπές υψηλής τηλεθέασης, προσφέροντας ανεπανάληπτες στιγμής δωρεάν δημοσιότητας στην εταιρεία που το δημιούργησε.

Το συγκεκριμένο φόρεμα ανήκει στην εταιρεία ‘Roman Originals‘, που ιδρύθηκε στο 1970 από δυο ομογενείς, τον Erich και τον Peter Christodoulou, αρχικά σαν σχεδιαστική/παραγωγική εταιρεία, εκ μέρους τρίτων. Το 1995 όμως, άνοιξε το πρώτο της κατάστημα, με δικά της προϊόντα, και σήμερα μετράει προσωπικό, τουλάχιστον 100 ανθρώπων στα κεντρικά γραφεία της, στο Birmingham της Αγγλίας. Ακολουθεί μάλιστα, έναν ταχύτατο ρυθμό ανάπτυξης, ανοίγοντας ένα κατάστημα, σχεδόν κάθε εβδομάδα, με επίκεντρο το Λονδίνο και τη Βόρεια Αγγλία, έχοντας φτάσει ήδη τα 150 καταστήματα, και με πλάνα να ανοίξει ακόμα 12 μέχρι τον Αύγουστο.

Η Ιστορία

Κάπου στα μέσα Φεβρουαρίου, μια νεαρή κοπέλα από την Αγγλία, η Caitlin McNeill ποστάρησε στο Tumblr της, μια φωτογραφία ενός φορέματος. Την φωτογραφία την είχε στείλει η μητέρα της, ανοίγοντας το κουτί με το φόρεμα, αλλά δυστυχώς όχι με βέλτιστη ανάλυση. Και έτσι η Caitlin ζήτησε βοήθεια από φίλους, ρωτώντας τους το περίφημο πλέον  “white and gold…. or blue and black”?

http://swiked.tumblr.com/post/112073818575/guys-please-help-me-is-this-dress-white-and

Λίγο από εδώ, λίγο από εκεί, δεν ήθελε και πολύ να γίνει viral, σε σημείο μάλιστα, που το έπιασαν και γνωστοί celebrities, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την επιδημικότητα του. Π.χ.

Και εννοείται, πως όταν εξελίσσεται ένα καλό viral, υπάρχουν εταιρείες με πολύ πιο ‘βαριά’ ονόματα, που δεν θα διστάσουν να κάνουν ‘newsjacking‘, να παρέμβουν δηλαδή σε μια επιδημική, δωρεάν επικοινωνία, τοποθετώντας και το brand τους ανάμεσα. Π.χ.

Και όπως θα ήταν προφανές, μετά το αρχικό ξέσπασμα, ξεκίνησαν και οι επιστημονικές αναλύσεις. Φταίει ο εγκέφαλος, φταίνε τα μάτια μας, φταίει ο καιρός, το σύμπαν, οι Illuminati, το Matrix? Τα πάντα… Αρκεί να υπάρχει φαντασία.

color-gray

blue-matrix

color-cat

Μέχρι και η Ellen DeGeneres, έστησε ολόκληρη εκπομπή για να αναλύσει το φαινόμενο #thedress

Ευτυχώς, βρέθηκε κάποιος άνθρωπος, που ήξερε λίγο παραπάνω από Photoshop, και διόρθωσε απλά τα χρώματα, για να “αποκαλυφθεί επιτέλους το χρώμα του φορέματος

Τα αποτελέσματα

Προφανώς με τόση δημοσιότητα, το περίφημο #thedress έγιναν το must-have item της περιόδου. Στο peak του, το hashtag #thedress κατέγραφε 11,000 tweets το λεπτό, ενώ η δημοσιότητα που πήρε, αν μπορούσε να κοστολογηθεί με τιμές media χρόνου,  ξεπερνάει τα 90 εκατομμύρια δολάρια!

Η ίδια η Roman Originals ανακοίνωσε ότι μέσα σε δυο μέρες, οι online πωλήσεις εκτοξεύτηκαν κατά 560%, καταγράφοντας κατά μέσο όρο, κοντά στις 1800 παραγγελίες/μέρα (τις πρώτες μέρες μόνο), με τις 2 στις 3 παραγγελίες να προέρχονται από Αμερική, όταν η ίδια η εταιρεία δήλωσε ότι οι πωλήσεις της, από την απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, δεν ξεπερνούσαν το 2%.

Ο creative manager της εταιρείας, Ian Johnson, δήλωσε σχετικά:

Εϊδαμε το φόρεμα να πωλείται στο eBay μέχρι και 700 ευρώ, όταν η τιμή του είναι κοντά στα €68. Online ξεπουλήσαμε τα πάντα και εμείς, και όσοι άλλοι το είχαν διαθέσιμο, μέσα σε δυο μέρες. Σε κάποια καταστήματα μας, όπως π.χ. στο Wood Green ή στο Endield, ξεπούλησε μέσα σε 5 λεπτά, αφού περίμενε κόσμος να ανοίξει το κατάστημα, για να το αγοράσει.

Η Roman Originals όμως δεν περιορίστηκε στην αναπάντεχη δημοσιότητα που έφερε το περίφημο #thedress. Έτσι ετοίμασε μια ειδική έκδοση ‘White and Gold’ φορέματος, που θα πωληθεί σε δημοπρασία στο eBay, με τα λεφτά από την πώληση του να πηγαίνουν σε κοινωφελείς σκοπούς.

Και για την ιστορία, εδώ είναι το επίσημο φόρεμα που δημιούργησε τόσο μεγάλο θόρυβο, σε περίπτωση που θέλετε να αποκτήσετε και εσείς ένα συλλεκτικό κομμάτι. Όχι τόσο αισθητικής, αλλά μιας ακόμα τρελής ιστορίας που γεννήθηκε απροσδόκητα, από και με τη δύναμη του Ίντερνετ.

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply