Πως brands και διαφημιστικές μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του YouTube

0

Κάθε λεπτό, περισσότερες από 300 ώρες video ανεβαίνουν στο YouTube, ενώ κάθε μήνα το YouTube δέχεται περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο μοναδικούς χρήστες. Στην Ελλάδα, πάνω από 6 εκατομμύρια χρήστες κάνουν χρήση του YouTube με περίπου το 53% από αυτούς να μοιράζεται συστηματικά συνδέσμους της πιο δημοφιλούς πλατφόρμας διασύνδεσης και ανταλλαγής video. Επιπλέον, βάσει στοιχείων της Google, οι Έλληνες χρήστες χρησιμοποιούν το YouTube κατά κύριο λόγο για την ψυχαγωγία τους (98%), την ενημέρωση τους (75%) καθώς και την επικοινωνία και τη διασύνδεση (65%). 

Σε ποιο βαθμό όμως το YouTube έχει συμβάλει στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο τα brands αλληλεπιδρούν με τα κοινά τους; Με στόχο να εξερευνήσει νέα σενάρια και να παρουσιάσει επιτυχημένα case studies, η Google συνάντησε χθες, 21 Ιανουαρίου 2015, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» στην Αθήνα, περισσότερα από 100 brands και διαφημιστικές εταιρείες, αναδεικνύοντας τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να αξιοποιήσουν στο μέγιστο τις δυνατότητες του YouTube. 

Ο Στέφανος Λουκάκος, Country Manager Google Ελλάς, δήλωσε σχετικά: “Στόχος μας ήταν να εμπνεύσουμε και να δημιουργήσουμε έναν οδηγό για brands και διαφημιστικές εταιρείες ώστε, έχοντας ως αφετηρία επιτυχημένα παραδείγματα, να ανοίξουν διαύλους διαλόγου με τη διαρκώς αυξανόμενη κοινότητα των followers & fans, που με ενθουσιασμό μοιράζονται τα ενδιαφέροντά τους στο YouTube. Το YouTube αξιοποιεί το video, το πλέον ισχυρό μέσο σύνδεσης, ταύτισης και επιρροής, και το αναβαθμίζει από μονόδρομη επικοινωνία σε μια αμοιβαία εμπειρία, προσκαλώντας brands και καταναλωτές να συνδεθούν, να δημιουργήσουν και να χτίσουν κοινότητες.»

Επιπλέον, η Google δημοσίευσε το YouTube Ads Leaderboard για πρώτη φορά στην Ελλάδα, τη λίστα που τιμά τις 10 κορυφαίες δημιουργικές διαφημίσεις που οι Έλληνες χρήστες παρακολούθησαν περισσότερο το 2014. Ο τρόπος με τον οποίο οι διαφημίσεις αυτές κατατάχθηκαν στη λίστα βασίστηκε σε αλγόριθμο που λαμβάνει υπόψη πληρωμένα και οργανικά views καθώς και τη διάρκεια  παραμονής των χρηστών σε κάθε video.   

Η πλήρης λίστα ακολουθεί:

Title: Nike Football: Winner Stays. ft. Ronaldo, Neymar Jr., Rooney, Ibrahimović, Iniesta & more

Uploaded by: NikeFootball

Creative Agency: Wieden + Kennedy

Media Agency: Mindshare

Title: Nike Football: The Last Game ft. Ronaldo, Neymar Jr., Rooney, Zlatan, Iniesta & more Uploaded by: NikeFootball

Creative Agency: vistabetgr

Media Agency: Mindshare

Title: Vistabet.gr / Το ‘πε ο Μουρίνιο στον ΛεΠά!

Uploaded by: vistabetgr

Creative Agency: Frank

Media Agency: Click2Profit

Title: Nike Football: Risk Everything. Cristiano Ronaldo, Neymar Jr. & Wayne Rooney

Uploaded by: NikeFootball

Creative Agency: Wieden + Kennedy

Media Agency: Mindshare

Title: Μάνος Σέργιος – Η Κλήση (Τράπεζα Πειραιώς – Ελλάδα δίπλα σου)

Uploaded by: ElladaDiplaSou

Creative Agency: The Newtons Laboratory

Media Agency: Mindshare

Title:  ΔΩΡΕΑΝ ΔΟΚΙΜΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Uploaded by: WINDnetwork

Creative Agency: The Newtons Laboratory

Media Agency: ATCOM

Title:  Νέα διαφήμιση Lacta – #YparxeiAgapi

Uploaded by: LactaFilms

Creative Agency: Bold Ogilvy

Media Agency: Dentsu Aegis Network Hellas

Title:  Nestlé FITNESS® Bra Cam

Uploaded by: NestleFitness

Creative Agency: McCANN

Media Agency: ZenithOptimedia

Title:  Στοίχημα Μουντιάλ με Παπαβασιλείου – Κοντοπίδη – Stoiximan Διαφήμιση

Uploaded by: StoiximanTV

Creative Agency: 4WISEMONKEYS

Media Agency: Globe One Digital

Title: Coca-Cola Reasons To Believe: Pet Lover

Uploaded by: Coca-Cola

Creative Agency: McCANN

Media Agency: Mindshare

Πάρης Κορωναίος
Ο Πάρης Κορωναίος, ασχολείται με τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου περισσότερο από μία δεκαετία και βρίσκεται πίσω από την υλοποίηση αρκετών έργων, όπως των Βραβείων για το ηλεκτρονικό εμπόριο eVolution Awards, συνεδρίων και VIP Roundtables για το eCommerce, του ενημερωτικού portal eCommerceNews.gr, και πολλών ακόμα. Στο παρελθόν, υπήρξε στέλεχος της Boussias Communications και της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), ενώ είχε ιδρύσει τη δική του εταιρεία στο χώρο των ψηφιακών εκδόσεων. Σήμερα είναι Γενικός Διευθυντής στον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου – GR.EC.A.

Leave A Reply