Στις διεθνείς αγορές στρέφεται το Alibaba για να καλύψει το χαμένο έδαφος

0

Όπως ολα δείχνουν, οι σχετικά χαμηλοί ρυθμοί ανάπτυξης στην Κίνα, οδηγούν το Alibaba σε έντονη δραστηριότητα εκτός συνόρων προκειμένου να δώσει στις πωλήσεις του την απαραίτητη ώθηση.

Ο κολοσσός του Κινέζικου, αλλά και του διεθνούς eCommerce, ένα περίπου χρόνο μετά την είσοδό του στα ταμπλό της Wall Street, μοιάζει να μην δικαιώνει απόλυτα τις προσδοκίες για το 2015. Και αυτό παρά το διπλασιασμό των εσόδων του στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους μέσω των online και mobile επιλογών που προσφέρει. Σύμφωνα με το Associated Press, οι αναλυτές βλέπουν τα έσοδα του Alibaba να σημειώνουν πτώση την τελευταία διετία, καθώς από το 59% ανάπτυξης που είχε το 2013, έπεσε στο 39% το 2014, για να φτάσει φέτος μέχρι στιγμής στο 28%, και να οδηγήσει στη χαμηλότερη τιμή των μετοχών του από την περσινή πρώτη δημόσια προσφορά τους.

Οι ίδιοι πάντως αναλυτές, με κύριο εκφραστή τους τον Neil Saunders της Conlumino, επισημαίνουν πως η όποια κριτική αφορά κυρίως τις εγχώριες δραστηριότητες του Alibaba, καθώς κρίνεται πως αυτές έχουν ωριμάσει σε μεγάλο βαθμό στην Κίνα, γεγονός που δυσκολεύει την όποια επιπλέον μεγάλη ανάπτυξη.

Η απάντηση του Alibaba, είναι η προώθηση μέσω των properties που διαθέτει τόσο των πωλήσεων από τις εταιρείες των ΗΠΑ στην Κίνα, όσο και από τους κινέζουν επιχειρηματίες στους καταναλωτές διεθνώς.

Αξίζει να σημειωθεί, πως το Alibaba διαθέτει ήδη 367 εκατομύρια ενεργούς καταναλωτές με αύξηση που έφτασε το 2014 στο 32%, ενώ για πρώτη φορά φέτος οι πωλήσεις μέσω mobile συσκευών ήταν περισσότερες από το 50% των συνολικών πωλήσεων του.

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply