Στις 23 Μαρτίου το eCommerce Conference

0

Tο περιοδικό Marketing Week και η Boussias Communications σε συνεργασία με τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A.- GReek ECommerce Association) διοργανώνουν το e-Commerce Conference, που αποτελεί μετεξέλιξη του Distance Selling Conference, με σκοπό να επικεντρώσει ακόμα περισσότερο, σε θέματα που άπτονται του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 23 Μαρτίου 2015, στο αμφιθέατρο του ΟΤΕ Academy (σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες).

Η βασική θεματολογία του συνεδρίου για φέτος θα περιλαμβάνει τις ακόλουθες ενότητες:

  • Στρατηγικές βελτιστοποίησης ηλεκτρονικού καταστήματος: UX, ασφάλεια συναλλαγών, ευέλικτες διανομές, loyalty.
  • Εξελίξεις και καινοτομίες στις online πληρωμές.
  • Shopping Behaviour: Ποιος είναι σήμερα ο καταναλωτής και πώς αγοράζει;
  • Ο ρόλος του customer service στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
  • Cross-border commerce: Προϋποθέσεις, στόχοι, θεσμικές παρεμβάσεις.
  • Social e-commerce: Ο ρόλος των social media στις ηλεκτρονικές αγορές.
  • Omnichannel retail: Δημιουργία «seamless» εμπειρίας για τους καταναλωτές.
  • Content: Το περιεχόμενο ως «όπλο» για engagement και πωλήσεις.
  • Mobile shopping: Ανάπτυξη και προοπτικές.
  • UX: Ο ρόλος του στην απόφαση αγοράς. Από το UX στο CX.
  • Marketing: Programmatic, Social, Mobile, SEO, Affiliate, E-mail στρατηγικές.

Μέχρι στιγμής, έχουν ανακοινωθεί, οι τρεις πρώτοι ομιλητές, που παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον.

Πρόκειται για τους James Hardy (Head of EMEA, Alibaba Group), Bernard Page (CEO Lead Idea / ex. CRM Director Shop Direct Group) και Jonas Skovkonge (Digital Project Manager, LEGO).

James Hardy
πρώην Επικεφαλής EMEA, Alibaba & Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, Avenue 51

James HardyΟ James Hardy, ως υπεύθυνος ΕΜΕΑ της Alibaba, του κορυφαίου παίκτη e-commerce διεθνώς, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην ταχύτατη ανάπτυξή του. Θεωρείται ένα από τα κορυφαία στελέχη του e-commerce διεθνώς, με βαθειά γνώση του κλάδου, αλλά και των διεθνών συναλλαγών, καθώς και της αγοράς της Κίνας. Έχει ζήσει στη Μ. Βρετανία, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία, και έχει εργαστεί σε πάνω από 30 χώρες. Ήταν νομικός σύμβουλος δύο πολυεθνικών επιχειρήσεων, και διαχειρίστηκε πολυάριθμες εξαγορές στην Κίνα, το Χονγκ Κονγκ, τις ΗΠΑ και την Ινδία, από το 2002 έως πρόσφατα.

Σήμερα, είναι CEO στην εταιρεία Avenue 51, που διευκολύνει μέσω της πλατφόρμας της την είσοδο επιχειρήσεων στην κινεζική αγορά του e-commerce. Επίσης, είναι non-executive director στην Atosho, μια πρωτοποριακή πλατφόρμα distributed e-commerce, ενώ συμμετέχει στο διοικητικό συμβούλιο πολλών εταιρειών e-commerce, με πεδίο ενδιαφέροντος τις πλατφόρμες και την ψηφιακή ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Έχοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, συμμετέχει στον κυβερνητικό οργανισμό UKTI (UK Trade & Investment), που στηρίζει τις εξαγωγικές πρωτοβουλίες των βρετανικών επιχειρήσεων, καθώς και την αναζήτηση ευκαιριών επένδυσης στη χώρα, εκ μέρους ξένων επενδυτών. Είναι θερμός υποστηρικτής της θετικής συμβολής του διαδικτύου στον εκδημοκρατισμό της ζωής των πολιτών, αλλά και της θετικής επίδρασης που έχει στη λειτουργία της αγοράς και την αποτελεσματικότητα των εμπορικών δραστηριοτήτων.


Bernard Page
Strategic Marketing Consultant, Lead Idea / ex. CRM Director Shop Direct Group

Bernard PageΤο case του κορυφαίου online shopping και home store retailer, που συνδυάζει κάτω από μία στέγη κορυφαία brands, όπως Shop Direct, Littlewoods, Very και isme, με ετήσιο τζίρο πάνω από 1,7 δισ. λίρες, 5 εκατ. πελάτες και 700 μεγάλα brands, θα παρουσιάσει ο Bernard Page.

Ο Bernard Page συνεργάστηκε για 12 χρόνια με τη Shop Direct Group, σε στρατηγικές θέσεις, όπως Head of Brand, Head of CRM, Head of Brand Marketing, Head of Marketing, Head of Customer Management, Head of E-Commerce Marketing. Από τα καθήκοντά του αυτά, διαδραμάτισε κεντρικό ρόλο στην ανάπτυξη και εφαρμογή της στρατηγικής marketing του ομίλου, όντας υπεύθυνος, μεταξύ άλλων, για το λανσάρισμα νέων brands, για το repositioning του υπάρχοντος χαρτοφυλακίου και για την ανάπτυξη στρατηγικών customer contact. Παράλληλα, ήταν επικεφαλής της ομάδας CRM και υπεύθυνος για την ανάπτυξη και εφαρμογή της στρατηγικής CRM του ομίλου, ενσωματώνοντας όλα τα touch points με τους πελάτες της Shop Direct, μεταξύ αυτών το email, το direct marketing και τα προγράμματα loyalty.

Σήμερα είναι επικεφαλής της εταιρείας Lead Idea, την οποία ίδρυσε τον Νοέμβριο του 2014, προσφέροντας υπηρεσίες Marketing Consulting, Brand Strategy, Customer Acquisition & Retention και Marketing Communications.


Jonas Skovkonge
Digital Project Manager, LEGO

Jonas SkovongeΣυνεργάζεται με τη LEGO group από το 2008, αρχικά ως Digital Project Manager για την ανανέωση της πλατφόρμας του LEGO.com, ενώ στη συνέχεια αφοσιώθηκε σε ένα digital shopper project που είχε ως στόχο την εκπαίδευση του προσωπικού στο digital και στην εφαρμογή του digital thinking σε έναν οργανισμό offline retail.

Από το 2013 αξιοποιεί τη γνώση του στη συμπεριφορά καταναλωτή και στην ψηφιοποίηση, για την εφαρμογή digital παραγωγών που υποστηρίζουν όλα τα Business Units της LEGO και οι οποίες ενώνουν διάφορες ψηφιακές πλατφόρμες της εταιρείας σε ολόκληρο τον κόσμο. Παράλληλα, εργάζεται ως σύμβουλος υποστηρίζοντας, καθοδηγώντας και εκπαιδεύοντας τους ανθρώπους, ώστε να προσφέρουν πραγματικά «seamless Omni-channel experiences» στους καταναλωτές.


Info:
Το τελικό πρόγραμμα του συνεδρίου είναι υπό διαμόρφωση, αλλά ότι καινούργια εξέλιξη έχουμε, θα την ανακοινώνουμε άμεσα. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο στην επίσημη ιστοσελίδα του.

Παρουσιάσεις προηγούμενων συνεδρίων
 Μπορείτε να κατεβάσετε τις παρουσιάσεις των ομιλητών, από προηγούμενες διοργανώσεις στα ακόλουθα Links: 

Παρουσιάσεις Ομιλητών του 6ου Distance Selling & eCommerce Conference

Παρουσιάσεις Ομιλητών του 5ου Distance Selling & eCommerce Conference

Παρουσιάσεις Ομιλητών του 4ου Distance Selling & eCommerce Conference

Παρουσιάσεις Ομιλητών του 3ου Distance Selling & eCommerce Conference

Παρουσιάσεις Ομιλητών του 2ου Distance Selling & eCommerce Conference

Παρουσιάσεις Ομιλητών του 1ου Distance Selling & eCommerce Conference

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply