Στις 8 Ιουνίου το Παγκόσμιο Συνέδριο eCommerce στη Βαρκελώνη

0

Μπαίνοντας στον 8ο χρόνο ζωής του, το Παγκόσμιο Συνέδριο eCommerce δείχνει πιο γεμάτο από ποτέ. Με έδρα την Βαρκελώνη, που δείχνει να έχει γίνει η Πανευρωπαϊκή πρωτεύουσα των συνεδρίων, αφού εκεί διεξάγεται και το περίφημο πλέον Mobile World Congress, το Παγκόσμιο Συνέδριο eCommerce θα διαρκέσει 3 μέρες, από τις 8 Ιουνίου έως και τις 10 Ιουνίου.

Κατά την διάρκεια των τριών ημερών του συνεδρίου, οι σύνεδροι μπορούν να συμμετέχουν, είτε στο ετήσιο συνέδριο που διοργανώνει την πρώτη μέρα (8 Ιουνίου) ο eCommerce Europe, o Πανευρωπαϊκός Φορέας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, με την ατζέντα να επικεντρώνει κυρίως στο Cross-Border και στην Digital Single Market, είτε στο Παγκόσμιο Συνέδριο που ακολουθεί τις επόμενες δυο μέρες, με πολύ σημαντικές ομιλίες.

Μερικοί από τους πιο σημαντικούς ομιλητές του συνεδρίου, είναι οι:

  • Juhan Lepassaar, Head of Cabinet του Αντιπροέδρου της Ε.Ε. Andrus Ansip και επικεφαλής της ομάδας που τρέχει το project “Digital Single Europe”.
  • Casey Cannon, Vice President of eCommerce στο JCPenney, μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες ένδυσης στην Αμερική
  • Diane Wang, CEO του DHgate.com, βασικό ανταγωνιστή του Alibaba, και ιδρύτρια του Joyo, που εξαγοράστηκε από την Amazon, για να μετατραπεί σε Amazon China
  • Martin Aubut, Director of Interactive Marketing & eBusiness της L’Oreal Canada
  • John Bovill, eCommerce Director της γνωστής αλυσίδας Monsoon Accessorize
  • Alberto Billato, Group eCommerce Manager της De Longhi
  • Andrea Casalini, CEO του περίφημου online grocery store Eataly.net
  • Ian Jindal, Editor in Chief του InternetRetailing, του πιο γνωστού portal για το eCommerce
  • Lars Lyse Hansen, CEO του γνωστού δανέζικου Design οργανισμού Bolia
  • Mariagrazia Flaibani, Head of eBusiness του Illy Cafe
  • Niels Tonsen, Ιδρυτή και CEO του Lamoda, του ρωσικού Zalando.
  • Pieter Zwart, CEO του CoolBlue, του μεγαλύτερου Ολλανδικού eShop
  • Wilko Klaassen, Global Online Director του Husqvarna Group

και πάρα πολλοί ακόμα.

Ανάμεσα στους οποίους, θα ξεχωρίσουμε και τον “δικό” μας Φώτη Αντωνόπουλο, όπου θα παρουσιάσει το case study του MyShoe.gr, στο κοινό του Παγκόσμιου Συνεδρίου, καθώς το γνωστό eShop είναι στην shortlist των 10 καλύτερων Ευρωπαϊκών eShops, και διεκδικεί (με αρκετές ελπίδες, θέλουμε να πιστεύουμε και ευχόμαστε 🙂 ) μια από τρεις πρώτες θέσεις.

To Hotel Arts, στη Βαρκελώνη

To Hotel Arts, στη Βαρκελώνη

Τοποθεσία και Κόστος

Το τριήμερο συνέδριο θα διεξαχθεί στο υπερπολυτελές  “Hotel Arts”, στη Βαρκελώνη, και το κόστος ανέρχεται στα €1690 για τις τρεις μέρες. Παρόλα αυτά, ο GRECA, ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, εξασφάλισε μια σημαντική έκπτωση της τάξεως των €500 για τα μέλη του. Όσοι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με το Σύνδεσμο για να ενημερωθούν πως θα εξασφαλίσουν την έκπτωση τους.

 Μπορείτε να δείτε εδώ το πρόγραμμα του συνεδρίου και εδώ την πλήρη λίστα των ομιλητών 

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply