Στο Social Commerce επενδύει και το Snapchat

0

Μετά τις προσεγγίσεις του Facebook, του Twitter αλλά και του Pinterest, ένα ακόμα Social Network μοιάζει πλέον όχι απλά να ρίχνει «κλεφτές» ματιές στο Social Commerce, αλλά να επενδύει στρατηγικά.

Ο λόγος για το Snapchat, το οποίο σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα, πρόκειται να επενδύσει στο Spring. Το Spring, λανσαρίστηκε στις αρχές περίπου του 2014, τον Απρίλιο του ίδιου έτους απορρόφησε 25 εκατ. Δολάρια από Funds (τα οποία όμως δεν περιελάμβαν το Snapchat) και αποτελεί ήδη ένα από τα δημοφιλή shopping apps.

Spring - Το νέο Shopping App

Spring – Το νέο Shopping App

Το Snapchat, αντίστοιχα, τον προηγούμενο Νοέμβριο προσέθεσε στα χαρακτηριστικά του το Snapcash, ένα feature που τη μεταφορά χρημάτων μεταξύ φίλων, με την προϋπόθεση της πιστοποίησης μίας χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας.

David Marcus

David Marcus

Θα πρέπει στο σημείο αυτό, να θυμηθούμε πως στο πλαίσιο της Social Commerce στρατηγικής του, και το Facebook πρόσθεσε πρόσφατα αρκετά χαρακτηριστικά για μεταφορά χρημάτων αλλά και αγορές στον Facebook Messenger. Μία κίνηση που μόνο πείραμα δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, καθώς το δημοφιλέστατο Social Network, προκειμένου να τη στηρίξει, εκτός από την όποια επένδυση σε χρήμα, «έκλεψε»τον περασμένο Ιούνιο από το PayPal και τον Πρόεδρο και υπεύθυνο για τα online payments συστήματα, David Marcus.

Δείτε κι άλλα άρθρα για το Social Commerce

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply