Συνεργασία L’Oreal Hellas με Linkwise

0

Η L’Oreal Hellas αποφάσισε να προχωρήσει σε συνεργασία με το δίκτυο της Linkwise για το σύνολο των affiliate και performance-based ενεργειών της.

H συνεργασία μεταξύ των δυο εταιρειών ξεκίνησε με μια σειρά lead generation προγραμμάτων για τα δημοφιλή brands ευρείας κατανάλωσης του Γαλλικού κολοσσού, όπως η L’Oreal Paris, η Garnier και η Maybelline, αλλά και τις γνωστές μάρκες φαρμακείου Vichy και La Roche Posay. Οι προωθητικές ενέργειες βασίζονται σε performance-based μοντέλο ενώ η πληρωμή γίνεται σε CPA βάση.  Έτσι, τα προγράμματα αυτά προστίθενται σε μια μεγάλη λίστα lead generation προγραμμάτων που έχει το δίκτυο της Linkwise, και στοχεύουν σε ενέργειες όπως εγγραφές, συμμετοχές, likes κλπ, χωρίς απαραίτητα να συνοδεύονται από κάποια ηλεκτρονική αγορά.

Η Κωνσταντίνα Τζόκα, Digital Manager CPD στη L’Oreal δήλωσε:

…Η συνεργασία αυτή μας επιτρέπει να ενισχύουμε την ψηφιακή επικοινωνία μας με ποιοτικό, μετρήσιμο, performance-based marketing…

Γιώργος Σωτηρόπουλος, Linkwise

Γιώργος Σωτηρόπουλος, Linkwise

Ενώ, από την πλευρά του, ο Γιώργος Σωτηρόπουλος, Client Services Director της Linkwise, δήλωσε σχετικά:

…Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η L’Oreal εμπιστεύεται το δίκτυό μας. Δουλεύουμε ήδη αποτελεσματικά για να προσφέρουμε μετρήσιμα -και το κυριότερο- ποιοτικά αποτελέσματα…

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply