Συνεχίζεται η παγκόσμια άνοδος του mCommerce, σύμφωνα με τη Criteo

0

Ερευνών συνέχεια, με το mCommerce να δείχνει για πολλοστή φορά τις ανοδικές του τάσσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και τις διαφορές μεταξύ ΗΠΑ – Ευρώπης – Ιαπωνίας. Η πιο πρόσφατη έρευνα της Criteo, για το πρώτο τρίμηνο του 2015, τονίζει πως στο τέλος του χρόνου το mCommerce θα καλύπτει παγκοσμίως το 40% των eCommerce συναλλαγών.

Το 40% των eCommerce συναλλαγών θα καλύπτει το mCommerce στο τέλος του 2015

Το 40% των eCommerce συναλλαγών θα καλύπτει το mCommerce στο τέλος του 2015

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ίδιας έρευνας, το mCommerce δεν είναι –όπως θα περίμεναν πολλοί- στην μεγαλύτερη του τιμή στις ΗΠΑ (29% των eCommerce συναλλαγών) αλλά στην Ιαπωνία, όπου ξεπερνάει το 50% των, για να φτάσει σε παγκόσμιο επίπεδο το 34%, δηλαδή παραπάνω από το 1/3 των συναλλαγών. Με άλλα λόγια, οι ΗΠΑ δεν είναι το Benchmark μιλώντας γι αυτό το νευραλγικό κομμάτι του eCommerce, γεγονός που ενισχύει τις προσδοκίες όσων δραστηριοποιούνται και στην Ευρωπαική αγορά ή ευρύτερα στις αγορές της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής (ΕΜΕΑ).

To mCommerce σήμερα καλύπτει περισσότεο από το 1/3 των eCommece συναλλαγών παγκοσμίων

To mCommerce σήμερα καλύπτει περισσότεο από το 1/3 των eCommece συναλλαγών παγκοσμίων

Οι διαφορές στο Funnel

Ένα άλλο σημείο που απαιτεί και μία δεύτερη ανάγνωση, είναι οι διαφορές στο Funnel, μεταξύ ΗΠΑ και Ιαπωνίας, αλλά και μεταξύ Desktop και Smartphones. Όπως διακρίνουμε και στα διαγράμματα που ακολουθούν, στις ΗΠΑ οι καταναλωτές που “έρχονται” από mobile συσκευτές βλέπουν περίπου τον ίδιο αριθμό προιόντων με αυτούς που επισκέπτονται τα eShops από desktop, πλην όμως το Conversion Rate είναι σαφές αυξημένο στους επισκέπτες από desktop συσκευές. Αντιθέτως, στην Ιαπωνική αγορά, οι επισκέπτες μέσω Smartphones βλέπουν και πολύ περισσότερα προιόντα (8,6 κατά μ.ο.) και το Conversion Rate φτάνει το εντυπωσιακό 9,3%. Χωρίς αυτό φυσικά να σημαίνει, ότι οι mobile εκδόσεις των Ιαπωνικών eshops είναι απαραίτητα καλύτερες. Σημαίνει όμως μία μεγάλη διαφορά στην κουλτούρα, την οποία σαφώς πρέπει να συνυπολογίσουμε,

Desktop vs Mobile Funell (ΗΠΑ)

Desktop vs Mobile Funell (ΗΠΑ)

Smartphone Funnel (ΗΠΑ vs Ιαπωνία)

Smartphone Funnel (ΗΠΑ vs Ιαπωνία)

iPhone vs Android

Μιλώντας για Smarthphones, αξίζει τον κόπο να σταθούμε λίγο παραπάνω στα στοιχεία που δείχνουν πως παγκοσμίως οι mCommerce συναλλαγές σε μεγάλο βαθμό περνάνε μέσα από τις συσκευτές  που έχουν λειτουργικό Android (6% στο retail και 8% στο travel), τα ποσοστά όμως αλλάζουν όσον αφορά τις συναλλαγές μέσω tablets, όπου το iPad κυριαρχεί με 11%, έναντι μόλις 2% των Android tablets

Μερίδιο αγοράς Android στο retail mCommercce

Μπορείτε να δείτε όλη την έρευνα της Criteo για το mCommerce εδώ

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply