Τα αρχαιοελληνικά σανδάλια που κάνουν θραύση σε όλο τον κόσμο

0

H Xριστίνα Μαρτίνη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ελλάδα, ξεκίνησε να σπουδάζει μάρκετινγκ, έκανε στροφή στο σχέδιο μόδας και κατάφερε από το Λονδίνο να βρεθεί στο δημιουργικό του Louis Vuitton. Μερικά χρόνια αργότερα θα γίνει η μεταγραφή της και θα βρεθεί ως inhouse designer στην ομάδα του οίκου Balenciaga σχεδιάζοντας τις σειρές υποδημάτων του οίκου για δύο χρόνια. Μετά από περίπου δέκα χρόνια καριέρας και ζωής στο εξωτερικό η Χριστίνα αποφασίζει να γυρίσει στην Ελλάδα για να κάνει οικογένεια και να ζήσει στην Κέρκυρα. Ο Νικόλας Μίνογλου γεννήθηκε στο Λονδίνο, μεγάλωσε στην Ελλάδα και συνέχισε με σπουδές στο εξωτερικό. Επιστρέφει στην Αθήνα το 2006 και αναλαμβάνει την οικογενειακή επιχείρηση υποδηματοποιίας ενώ 4 χρόνια μετά ιδρύει το online κατάστημα υποδημάτων myshoe.gr. Οι δύο αυτοί νέοι γνωρίζονται τυχαία, συμπαθούν ο ένας τον άλλο αμέσως, έχουν σκεφτεί περίπου το ίδιο πράγμα, μοιράζονται την ιδέα τους και κάπως έτσι γεννιέται το brand Ancient Greek Sandals. H Xριστίνα σχεδιάζει τα σανδάλια από την Κέρκυρα και ο Νικόλας προετοιμάζει την εμπορική εξόρμηση η οποία τελικά θα γίνει στο Λονδίνο το 2012. Η επιτυχία είναι ακαριαία! Η πρώτη παραγγελία ξεπερνά κάθε προσδοκία και σήμερα το αρχαιοπρεπή made in Greece σανδάλια γίνονται ανάρπαστα σε περίπου 300 σημεία πώλησης και 50 χώρες.

Προσπαθώντας να ανακαλύψουμε το πώς και το γιατί τα σανδάλια τους έχουν μπει στις βιτρίνες των πιο διάσημων μπουτίκ του κόσμου, στην γκαρνταρόμπα της Ριάνα και στα πιο εκλεκτικά online shops, τους συναντήσαμε για να περπατήσουμε όλο το απόγευμα στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, καταλήξαμε στο λόφο του Αρείου Πάγου και φωτογραφίσαμε τα υπέροχα σανδάλια με το ιδανικότερο φόντο.

"Αυτό που θέλαμε ήταν να εξελίξουμε το κλασικό αρχαιοελληνικού ύφους σανδάλι που συναντάς σχεδόν σε όλα τα μαγαζιά στο Μοναστηράκι και να το κάνουμε πολύ πιο κομψό, σύγχρονο και ποιοτικό. Γνωρίζοντας πως το εγχείρημα δεν θα ήταν εύκολο, δουλέψαμε σκληρά και το προετοιμάσαμε αρκετό καιρό ώστε να μην παρουσιάσουμε κάτι που ήδη έχει γίνει και που θα ανταποκρίνεται στα στάνταρντς του εξωτερικού."

"Ακόμη και εμείς δεν περιμέναμε μια τόσο επιτυχημένη πρεμιέρα για τα Ancient Greek Sandals. Aυτή τη στιγμή η καλύτερη μας αγορά είναι οι Η.Π.Α. Δύσκολη αγορά θα λέγαμε πως είναι η Ασία και κυρίως η Κίνα που ως μεγάλη οικονομική δύναμη, δείχνει προτίμηση κυρίως σε πολύ γνωστές και πολύ ακριβές φίρμες, και το κοινό δεν θα αγοράσει ένα brand σαν το δικό μας που είναι λίγο πιο μικρό και ψαγμένο. Η ανατροπή έγινε στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, που ενώ περιμέναμε να αντιμετωπίσουμε μια παρόμοια κατάσταση, εν τέλει, όμως πήγε πολύ καλά!"

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply