Τα νέα διαφημιστικά spots του Skroutz.gr

0

H Γιόλα Γύφτουλα, ο Γιώργος Χορέβας, δυο πολύ δημοφιλή στελέχη της διαφημιστικής αγοράς, και η ομάδα τους, ανέλαβαν το στρατηγικό σχεδιασμό της επιτυχημένης καμπάνιας "#SkroutzEpos", της δημοφιλούς μηχανής σύγκρισης τιμών, Skroutz.gr

Το κεντρικό μήνυμα της επικοινωνίας είναι: "Για να μην γίνουν Οδύσσεια οι αγορές… Skroutz.gr! Μηχανή Αναζήτησης, έπος!", και προβάλλεται ήδη στην τηλεόραση, αλλά και στο Youtube. Η παραγωγή, την σκηνοθετική επιμέλεια της οποίας υπογράφει ο Μπάμπης Μακρίδης, έγινε από την Central Athens Film Productions, και περιλαμβάνει 14 διαφημιστικά spots (7 διπλές εκτελέσεις σε Ελληνικά και Αρχαία Ελληνικά).

Σύμφωνα με πληροφορίες του eCommerce News, στο κλειστό spec συμμετείχαν 4 εταιρείες, και στη Shortlist μαζί με την ομάδα των Γύφτουλα/Χορέβα πέρασε η Publicis Groupe Hellas. Ανάμεσα στους ηθοποιούς είναι και πολύ εργαζόμενοι από το προσωπικό του Skroutz.gr

Μερικά από τα TVCs, παραθέτουμε πιο κάτω:

 

 

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply