Τα 11 Cs του Cross-Border που κάνουν τη διαφορά

0

Μπορείτε να το δείτε σαν τις «πρώτες βοήθειες», για τις Cross-Border συναλλαγές στις οποίες ήδη εμπλέκεστε ή σκοπεύετε να προβείτε στο μέλλον. Με αφορμή όμως τις ενέργειες που κάνει η Ε.Ε. (βλ. Άρθρο «Η Ε.Ε. δημιουργεί εργαλείο για να βοηθήσει το Cross-Border») αλλά και το Cluster για το Διασυνοριακό Ηλεκτρονικό Εμπόριο που δημιουργεί ο GRECA, συγκεντρώσαμε και με τη βοήθεια του Practicology, μία χρήσιμη βάση από τα 11 βασικά σημεία που πρέπει να λάβετe υπόψη σας, αν δοκιμάσετε να κολυμπήσετε στα βαθιά νερά του cross-border eCommerce.

Τα 11 Cs για το Διασυνοριακό Ηλεκτρονικό Εμπόριο
  • Country – Με ποιες χώρες θα επιλέξετε να συνεργαστείτε για να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα
  • Consumers – Φυσικά. Όσο καλύτερο το audience analysis στο οποίο θα προβείτε τόσο καλύτερα τα αποτελέσματα. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για Διασυνοριακό Ηλεκτρονικό Εμπόριο που πρέπει να αναλύθουν σε βάθος οι online καταναλωτικές συμπεριφορές στις διαφορετικές αγορές
  • Communication – Δεν αναφερόμαστε μόνο στην εμπορική επικοινωνία και τη διαφήμιση. Το content και το customer service σε ποια γλώσσα θα είναι;
  • Culture & Climate – Μην τα υποτιμήσετε. Από το design ενός eShop, μέχρι τις εκάστοτε προσφορές και το tonality της επικοινωνίας, οι λεπτομέρειες θα έχουν επίδραση στα πάντα.
  • Customer Service – Αναρωτηθήκατε πως θα εξυπηρετείτε το κοινό σε διαφορετικά timezones;
  • Competitors – Απαιτείται εξαντλητική ανάλυση και σε επίπεδο market share και φυσικά αναφορικά με την επικοινωνία και το marketing.
  • Currency – Αναρωτιέστε γιατί υπάρχουν websites με διαφορετικές εγκαταστάσεις ανά χώρα; Ένας βασικός λόγος, είναι η διαχείριση τοπικών προσφορών και μεθόδων πληρωμής.
  • Conversion – Προετοιμαστείτε για μία σειρά από διαφορετικά KPIs, καθώς θα πρέπει να διαφέρουν από χώρα σε χώρα. Δεν μπορεί το Benchmark να είναι παντού το ίδιο
  • Channels – Από τα σημεία που θέλει μία σειρά άρθρων για κάθε μικρό του επί μέρους θέμα. Η διαχείριση των τοπικών conflicts με τους διανομείς και τους franchisees, είναι ένα από αυτά
  • Content – Απαιτείται ξεχωριστή στρατηγική περιεχομένου για τις διαφορετικές αγορές. Απαιτείται ξεχωριστή στρατηγική περιεχομένου για τις διαφορετικές αγορές. Δεν είναι λάθος σύνταξη, το αναφέρουμε δύο φορές για να το προσέξετε
  • Crew – Μπορεί να εξελιχθεί στον μεγαλύτερό σας πονοκέφαλο. Ρωτήστε κι αυτούς που το δοκίμασαν ήδη

Δείτε την Managing Consultant του Practicology Nupur Manchanda να εξηγεί το πως και το γιατί των 11 Cs για το Διασυνοριακό Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply