Την Τρίτη 1η Δεκεμβρίου ξεκινάει η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου

0

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A., διοργανώνει για τρίτη συνεχή χρονιά την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η οποία τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού. Φέτος, η εβδομάδα εορτασμού θα διαρκέσει από την Τρίτη 1 Δεκεμβρίου έως την Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου. Κατά το διάστημα αυτό, πλήθος ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων θα παρέχει ελκυστικές προσφορές προς το καταναλωτικό κοινό, προτρέποντάς το να “βιώσει” την online αγοραστική εμπειρία.

Σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο GR.EC.A., με αφορμή την έναρξη της Εβδομάδας Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, κ. Αντώνης Παπαδεράκης, χαιρέτησε την προσπάθεια και εξέφρασε την υποστήριξη της Πολιτείας στο ηλεκτρονικό εμπόριο, δηλώνοντας σχετικά:

… Πιστεύω ότι ελπίδα και προσδοκία όλων μας είναι ο συγκεκριμένος θεσμός να συμβάλει στην ενίσχυση της δυναμικής που καταγράφει το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα.

Η εν λόγω ενίσχυση αποτελεί στρατηγικό στόχο για το Υπουργείο, το οποίο θέτει υπό την αιγίδα του την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου…..

 

Όπως τόνισε, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή έχει ήδη αναλάβει μια σειρά πρωτοβουλιών, δημιουργώντας μία ομάδα εργασίας με στόχους:

  • Τις παρεμβάσεις σε ευρωπαϊκούς θεσμούς στο πλαίσιο της ενιαίας ψηφιακής αγοράς.
  • Τη δημιουργία μητρώου προμηθευτών και επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου.
  • Τη δημιουργία κώδικα δεοντολογίας για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και την παροχή σημάτων ποιότητας,
  • Tην ανάπτυξη ισοτιμίας στην πρόσβαση μέσω της διάχυσης της ευρυζωνικότητας, των ταχυδρομικών υπηρεσιών ώστε να μειωθεί το κόστος μεταφοράς.
O Γ.Γ.Εμπορίου, κ. Αντώνης Παπαδεράκης και ο Πρόεδρος του GRECA, Δ. Θεοφάνους

O Γ.Γ.Εμπορίου, κ. Αντώνης Παπαδεράκης και ο Πρόεδρος του GRECA, Δ. Θεοφάνους

Η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου πραγματοποιείται στα πρότυπα του Αμερικανικού Cyber Monday, ενώ πολλές ακόμα χώρες όπως η Αγγλία, η Γερμανία, η Ιαπωνία η Αυστραλία κ.α. οργανώνουν αντίστοιχες ημέρες. Στην εορταστική αυτή περίοδο αυξάνει σημαντικά ο online τζίρος των eShops, ενώ παράλληλα σηματοδοτείται η έναρξη των Χριστουγεννιάτικων αγορών.

Την προηγούμενη χρονιά, η αποδοχή από τους Έλληνες online καταναλωτές ήταν άκρως θετική και αυξημένη σε σχέση με την αρχική Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε ο Σύνδεσμος, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 59% σε σχέση με την αντίστοιχη Εβδομάδα του 2013 (42%), ενώ υπήρξαν και ηλεκτρονικά καταστήματα που δήλωσαν αύξηση πωλήσεων άνω του 200% (100% ήταν αντίστοιχα το 2013).

Η ιδιαίτερα θετική αποδοχή από τους online καταναλωτές, καθώς και τα θεαματικά αποτελέσματα που κατέγραψαν τα ηλεκτρονικά καταστήματα δείχνουν ξεκάθαρα ότι η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου καθιερώνεται πλέον ως θεσμός. Στόχος της συγκεκριμένης δράσης είναι αφενός η προτροπή του καταναλωτικού κοινού να ψωνίσει διαδικτυακά και αφετέρου η εκπαίδευση και ενημέρωσή του στη διαδικασία της online αγοράς και των πλεονεκτημάτων που αυτή έχει. Υπενθυμίζεται ότι η Πολιτεία στηρίζει αυτή την πρωτοβουλία του GR.EC.A., με το Υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού να θέτει κάθε χρόνο την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου υπό την αιγίδα του.

Ο GR.EC.A. προσκαλεί όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα (είτε είναι μέλη του είτε όχι), αλλά και συνεργαζόμενες εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες προς αυτά, να δηλώσουν έμπρακτα τη συμμετοχή τους στην εορταστική Εβδομάδα, παρέχοντας αξιόλογες προσφορές προς τους καταναλωτές.

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply