Τις 200.000 παραγγελίες ξεπέρασε το WeLoveSuperMarket.gr

0

Με ταχείς ρυθμούς συνεχίζεται η ανάπτυξη για το WeLoveSuperMarket.gr, καθώς ξεπέρασε τις 200.000 παραγγελίες.

Διονύσης Ζήβας, CEO του Welovesupermarket.gr

Διονύσης Ζήβας, CEO του Welovesupermarket.gr

Το 65% του αγοραστικού κοινού του είναι κυρίως γυναίκες, ενώ οι άνδρες κατέχουν το υπόλοιπο 35%. Τα πιο συνηθισμένα είδη παραγγελίας είναι καθαριστικά σπιτιού και απορρυπαντικά, προϊόντα βρεφικής και προσωπικής φροντίδας και ακολουθούν τα τρόφιμα. Το 45% του τζίρου προέρχεται από παραγγελίες εντός της Αττικής, το 13% από τη Μακεδονία, το 12% από το Νότιο Αιγαίο, ενώ Πελοπόννησος και Κρήτη συνεισφέρουν με 7% η καθεμία.

Έχει ενδιαφέρον να σημειώσουμε πως η αξία του μέσου καλαθιού διαμορφώνεται στα 68 ευρώ, υψηλότερα δηλαδή από το μέσο «καλάθι» του συμβατικού σούπερ μάρκετ, ενώ εξίσου εντυπωσιακό είναι το 27% των παραγγελιών που προέρχονται από mobile συσκευές, με τις αγορές από desktop screen να είναι στο 59% και από tablet στο 14% αντίστοιχα.

Όσον αφορά ειδικά το δημογραφικό χαρακτηριστικό του κοινού του WeLoveSuperMarket.gr, δηλαδή το γυναικείο κοινό, μόνο έκπληξη δεν δημιουργεί καθώς οι περισσότερες έρευνες αναφέρουν πλέον τη γυναικά ως τον βασικό online καταναλωτή. Όπως αναφέρει μάλιστα πρόσφατη έρευνα τη  IPG MEDIABRANDS που σκιαγραφεί την Ελληνίδα γυναίκα, και αποτυπώνει ποιες είναι οι νέες τάσεις στην καταναλωτική της συμπεριφορά

…οι γυναίκες χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο την τεχνολογία με σκοπό την εξοικονόμηση χρόνου και κόπου.

Ειδικότερα για τις μητέρες, η τεχνολογία λειτουργεί σαν μια εργαλειοθήκη που τους εξασφαλίζει άμεση πληροφόρηση κι αλληλοϋποστήριξη από τη δημόσια κριτική σε προϊόντα, γεγονός που συχνά αποτελεί κυρίαρχο κριτήριο επιλογής για την τελική αγορά…..

 Υπενθυμίζουμε μια παλαιότερη έρευνα που έκανε η Convert Group, που έδειχνε πως σιγά-σιγά οι Έλληνες στρέφονται στα online super markets

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply