Το μέλλον του shopping από το eBay

0

Αν και το eBay πέρασε ένα δύσκολο χρόνο (επίθεση από hackers, το “διαζύγιο” με την PayPal), κατόρθωσε να εμφανίσει σταθερή ανάπτυξη και κερδοφορία, που του επιτρέπει να   επανεφευρίσκει τον εαυτό του. Η τελευταία του επένδυση είναι στο offline retail και στη δημιουργία νέων “έξυπνων καταστημάτων” στη Νέα Υόρκη και το Σαν Φρανσίσκο. Για αυτό τον σκοπό προχώρησε σε μία νέα συνεργασία με τη σχεδιάστρια Rebecca Minkoff.

Προχωρώντας μέσα στο κατάστημα, οι καταναλωτές συναντούν μεγάλους καθρέπτες με οθόνες αφής. Εκεί επιλέγουν τα ρούχα που θέλουν να δοκιμάσουν και στη συνέχεια ένα γραπτό μήνυμα τους ενημερώνει πως μπορούν να πάνε στο δοκιμαστήριο. Μέσα στο δοκιμαστήριο υπάρχει άλλος καθρέπτης με οθόνη αφής, ο οποίος προσφέρει πληθώρα επιλογών στον χρήστη, όπως ρύθμιση της έντασης του φωτισμού, αλλαγή χρώματος και μέγεθος ρούχων, επικοινωνία με τους υπαλλήλους κ.ο.κ. 

Τα ρούχα διαθέτουν RFID ετικέτες, οι οποίες ενημερώνουν τον πελάτη αν υπάρχει το ίδιο ρούχο σε διαφορετικό χρώμα ή μέγεθος χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήσουν με κάποιον αρμόδιο από το κατάστημα. Ο πελάτης μπορεί να κάνει αποθηκεύσει τις επιλογές του στο προσωπικό του προφίλ ώστε να διευκολυνθεί αργότερα όταν είναι να προχωρήσει στην αγορά των προϊόντων. Η πληρωμή μπορεί να γίνει με ηλεκτρονικό τρόπο (π.χ. paypal) χωρίς καν να επισκεφθεί το φυσικό ταμείο. 

Ακόμα είναι νωρίς για να πούμε με βεβαιότητα πως έτσι θα είναι το μαγαζί του μέλλοντος. Ωστόσο, μεγάλες αλυσίδες retailer όπως η Nordstrom δοκιμάζει ήδη τις νέες τεχνολογίες του eBay.  

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply