Το πιο ακριβό eshop κοστίζει πλέον… 76 εκατομμύρια ευρώ

0

Μια από τις πιο συχνές ερωτήσεις που συναντάμε στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου αφορά "το κόστος ενός λειτουργικού και αξιοπρεπούς Ηλεκτρονικού καταστήματος, που θα προσφέρει εξατομικευμένες υπηρεσίες στους επισκέπτες του". Και ως γνωστόν, οι διακυμάνσεις στην Ελληνική αγορά, για μια τέτοια επιθυμία, ξεκινάνε από τα €100 και μπορούν εύκολα να φτάσουν μέχρι και τα €250,000.

Πόσο όμως είναι το κόστος για ένα eShop που θέλει να κάνει πρωταθλητισμό σε παγκόσμιο επίπεδο;

Αν εξαιρούσαμε τα eshops που προσφέρουν services και 10-15 ακόμα eShops που πουλάνε προϊόντα, είναι ίσως και αμφίβολο, αν τα υπόλοιπα Ελληνικά eShops θα μπορούσαν να κάνουν συνολικό τζίρο που αγγίζει τα 76 εκατομμύρια ευρώ. Τόσο δηλαδή όσο είναι το κόστος (ή 60 εκατομμύρια λίρες για την ακρίβεια) για την κατασκευή του eShop (www.diy.com) της Αγγλικής Εταιρείας B&Q (Block & Quayle), της μεγαλύτερης εταιρείας πώλησης προϊόντων DIY, στη Μεγάλη Βρετανία, δεύτερης μεγαλύτερης στην Ευρώπη και τέταρτης μεγαλύτερης στον κόσμο, στον κλάδο της, με εμπορικές πωλήσεις που ξεπέρασαν τις 4,5 δις λίρες, για το 2014.

Επειδή όμως, η διοίκηση της εταιρείας, έχει αποφασίσει εδώ και καιρό να επενδύσει στη λογική του Omnichannel, και η νέα επένδυση αποσκοπεί στην ενοποίηση των βάσεων δεδομένων του eShop και των in-store τερματικών, με τελικό στόχο την καλύτερη στοχοποίηση και το personalisation των καταναλωτών, δεν βλέπει ως μεγάλο κόστος τα 76 εκατομμύρια ευρώ, όταν καταφέρνει να έχει 14 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα, πάνω στο site της. 

Το προηγούμενο ρεκόρ του πιο ακριβού eShop το κατείχαν τα Selfridges, με 51 εκατομμύρια ευρώ (περίπου 40 εκατομμύρια λίρες)

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply