Το προφίλ του ‘Ελληνα Digital Manager σύμφωνα με το iMarketing Society

0

Στην αίθουσα του The Cube Athens διεξήχθη την Πέμπτη 2 Απριλίου η πρώτη δημόσια εκδήλωση του iMarketing Society, μιας πρωτοβουλίας που ξεκίνησε με τη μορφή μη κερδοσκοπικού σωματείου, στα τέλη του 2014, ως κόμβος δικτύωσης και ανταλλαγής εμπειρίας όσων ασχολούνται με το digital marketing.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν επαγγελματίες, ακαδημαϊκοί, φοιτητές και δημοσιογράφοι από το χώρο του digital marketing. H ατζέντα του Launching Event περιλάμβανε:
• Παρουσίαση των αποτελεσμάτων της πρώτης έρευνας σχετικά με το προφίλ και τις αρμοδιότητες του digital manager στην Ελλάδα, η οποία πραγματοποιήθηκε από το iMarketing Society σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Focus Bari.
• Συζήτηση των αποτελεσμάτων και των τάσεων της αγοράς με έμπειρους επαγγελματίες του χώρου:
τον Ορέστη Ανδριάνη, Industry Analyst, Google
τον Νίκο Βαρβαδούκα, Marketing & e-Commerce Director, Public
τον Κώστα Μάντζιαρη, Managing Director, Mindworks Interactive
τον Πάνο Μήλια, Digital Media Manager, Nestle Hellas
και συντονιστή τον Σέργιο Δημητριάδη, αναπληρωτή καθηγητή στο τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Πρόεδρο ΔΣ του iMarketing Society
• Παρουσίαση της πρωτοβουλίας και των επόμενων projects που θα υλοποιηθούν.

…Ο Digital Marketer εμφανίζεται ως “άνθρωπος – ορχήστρα”…
Κατά την παρουσίαση της έρευνας η Άννα Καραδημητρίου, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. του iMarketing Society αναφέρθηκε στο προφίλ των digital managers, που είναι κυρίως 26-35 ετών (60%), με μεταπτυχιακές σπουδές (70%) σε μάρκετινγκ ή διοίκηση επιχειρήσεων. H σύγκριση του σημερινού και του ιδανικού προφίλ του digital manager, αναδεικνύει μια ενδιαφέρουσα επιθυμία μικτού προφίλ, που συνδυάζει γνώσεις μάρκετινγκ και τεχνολογίας. Οι αρμοδιότητες του digital marketer είναι πολύ ευρείες, καλύπτοντας από τη δημιουργία περιεχομένου στο site και τα social media μέχρι τη διαχείριση digital campaigns, e-mailing, και το SEO. Ο Digital Marketer εμφανίζεται λοιπόν ως “άνθρωπος – ορχήστρα” και αυτός ο ρόλος επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι ένα μεγάλο μέρος των digital δραστηριοτήτων γίνεται σε συνεργασία με εξωτερικούς συνεργάτες. Σχετικά με το επίπεδο ικανοποίησης των ελληνικών επιχειρήσεων από τις υπηρεσίες digital marketing εξωτερικών συνεργατών, το 23% δηλώνει πλήρως ικανοποιημένο, το 50% θεωρεί το επίπεδο των υπηρεσιών καλό αλλά με περιθώριο βελτίωσης και 22% δηλώνει ότι υπάρχουν ακόμη κενά στην αγορά: η εικόνα αυτή υποδηλώνει ότι η αγορά του digital marketing βρίσκεται ακόμη σε φάση διαμόρφωσης. Στο infographic που ακολουθεί θα βρείτε τα κύρια σημεία της έρευνας

Δείτε εδώ το infographic

ims-infographic-final

Για το Marketing Society

Το iMarketing Society είναι μία ανεξάρτητη πρωτοβουλία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και αποτελείται από ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες του digital marketing με στόχο να προωθήσει τη δικτύωση, την ανταλλαγή ιδεών και την πρόσβαση την τελευταία λέξη της εφαρμοσμένης γνώσης σχετικά με τις εφαρμογές των νέων τεχνολογιών, μέσων και εργαλείων στο μάρκετινγκ. Το όραμά του είναι να αποτελέσει ένα κομβικό σημείο συνάντησης και δικτύωσης όσων εργάζονται, μελετούν και μαθαίνουν στο χώρο του μάρκετινγκ και των ψηφιακών τεχνολογιών, όπου ο καθένας ατομικά θα μπορεί να αλληλεπιδρά, να ενημερώνεται, να μαθαίνει και να δημιουργεί. Διαβάστε εδώ περισσότερα για το iMarketing Society.

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply