Το πρόγραμμα του Programmatic & Data Conference

0

Ανακοινώθηκε το τελικό πρόγραμμα του Programmatic and Data Conference, που θα διεξαχθεί στις 28 Μαϊου, στο ΟΤΕ Academy, και διοργανώνεται από το Marketing Week και την Boussias Conferences.

Το Programmatic Trading εδραιώνεται ως πρακτική που έχει έρθει για να αλλάξει το τοπίο της Digital Διαφήμισης. Συνεπώς, στόχος του συνεδρίου είναι να ενημερώσει όλες τις ενδιαφερόμενες πλευρές για τα πλεονεκτήματα του Programmatic, τις διαθέσιμες υπηρεσίες, τις τάσεις που επικρατούν αλλά και εκείνες που αναδύονται. Στο συνέδριο θα δώσουν το «παρών», ως keynote ομιλητές, έμπειρα στελέχη από το εξωτερικό που θα μοιραστούν βέλτιστες πρακτικές και χρήσιμα συμπεράσματα από την έως τώρα ενασχόλησή τους με το Programmatic Trading.

Η θεματολογία απευθύνεται σε ευρεία γκάμα επαγγελματιών, όπως Στελέχη eCommerce επιχειρήσεων, στελέχη Ad και Media Agencies, Online Publishers και διαφημιζόμενους που επιδιώκουν να πάρουν το maximum performance από την online διαφήμιση τους.

Μεγάλος Διαγωνισμός του eCommerceNews.gr

Πάρτε μέρος στο διαγωνισμό μας στο Facebook και κερδίστε μια δωρεάν πρόσκληση για το Programmatic & Data Conference, αξίας €250

Κάντε κλικ εδώ 

Τι είναι το Programmatic;

Δείτε ένα ενδιαφέρον επιμορφωτικό video του IAB για το Programmatic Digiral Advertising και τη λειτουργία του

Το πρόγραμμα του Συνεδρίου

08.45 – 09.10   Registration – Coffee
09.10 – 09.15    Έναρξη Συνεδρίου – Χαιρετισμοί


09.15 – 11.00  1η Ενότητα:  «The Programmatic Revolution»

  • David Frew, Digital Programmes Manager, IAB UK
  • Cadi Jones, Director of Audience & Programmatic Advertising, Northern Europe, Yahoo

Q&A Session Οι ομιλητές της ενότητας απαντούν σε ερωτήσεις του κοινού

11.00 – 11.30 Coffee Break


 11.30 – 13.10  2η Ενότητα

  • Ashish Mahajan, Senior Partner Platform Manager, Cadreon EMEA
  • Αθηνά Κανιούρα, Managing Director, Accenture Digital
  • Yann Blat, Head of Sales Operations, Sizmec France

Q&A Session Οι ομιλητές της ενότητας απαντούν σε ερωτήσεις του κοινού

13.10 – 14.10 Lunch and networking Break


14.10 – 15.45  3η Ενότητα

  • Δημήτρης Μανιάτης, Head, Reprise Media
  • Damian Huba, Sales Manager, DoubleClick
  • Samir Reinert, Industry Manager, Sociomantic

Q&A Session Οι ομιλητές της ενότητας απαντούν σε ερωτήσεις του κοινού

13.10 – 14.10 Coffee and networking Break


16.15 – 18.15  4η Ενότητα

  • Οδυσσέας Ντότσικας, Διευθύνων Σύμβουλος και Ιδρυτής, TDG
  • Gilles Guillou, Chief Revenue Officer, La Place Media
  • Benjamin Crain, Chief Strategy Officer, Improve Digital

Q&A Session Οι ομιλητές της ενότητας απαντούν σε ερωτήσεις του κοινού

18.15   Λήξη συνεδρίου

*Ενδεχομένως να προκύψουν μικρές αλλαγές, στο πρόγραμμα

 

ΟΜΙΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ (με τη σειρά που θα εμφανιστούν)

David Frew
Digital Programmes Manager IAB UK

Ο David άρχισε να συνεργάζεται με τον IAB UK το 2014 και έχει υπό την ευθύνη του μεγάλα προγράμματα που σχετίζονται με το Display Trading και τα Ad Operations. Τα τελευταία 15 χρόνια ασχολείται με την Οnline Διαφήμιση με καθήκοντα που περιελάμβαναν, μεταξύ άλλων, την πρόληψη και την αντιμετώπιση της online απάτης και το account management.

Έχει εργαστεί σε εταιρείες όπως η DoubleClick, το MSN και η Yahoo. Αυτό το διάστημα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή, σε θέματα που σχετίζονται με το viewability, το brand safety και η διαδικτυακή απάτη.


Cadi Jones
Director of Audience & Programmatic Advertising, Northern Europe, Yahoo

Η Cadi εργάζεται στην Yahoo από το 2008 και έχει ειδικευθεί στο Performance και το Programmatic. Αυτό το διάστημα επιβλέπει τη δραστηριότητα που σχετίζεται με το display και το native advertising και ηγείται μίας ομάδας δέκα ειδικών, η οποία ασχολείται με τις πωλήσεις και τη στρατηγική της Yahoo στον τομέα του Programmatic, ενώ είναι υπεύθυνη για τις λύσεις που παρέχει η εταιρεία στο κομμάτι του performance.

Πριν ενταχθεί στο δυναμικό της Yahoo, η Cadi είχε εργαστεί στο Institute of Physics Publishing, όπου αναλάμβανε Β2Β και B2C projects για σημαντικούς πελάτες. Διαθέτει πτυχίο και μεταπτυχιακό από το Πανεπιστήμιο του Exeter.


Ashish Mahajan
Senior Partner Platform Manager, Cadreon EMEA

Ο Ashish εντάχθηκε στην Cadreon, την programmatic πλατφόρμα της IPG Mediabrands, τον Αύγουστο του 2014 ως Senior Partner Platform Manager EMEA.

Είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη και διαχείριση των νέων προϊόντων της Cadreon, καθώς επίσης και για την ανάπτυξη των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Πριν την ένταξή του στην Cadreon κατείχε διάφορους ρόλους σε εταιρίες όπως η Xaxis, η 24/7 Media και η Mediaocean. Κατέχει πτυχίο Electronics Engineering και MBA του Πανεπιστημίου NMIMS της Βομβάης.


Δρ. Αθηνά Κανιούρα
Managing Director, Accenture Digital

Η Αθηνά Κανιούρα είναι Διευθύντρια στο Τμήμα Customer and Marketing Analytics παγκοσμίως και ηγετικό πρόσωπο του τομέα των Analytics. Ειδικεύεται στις οικονομετρικές μελέτες εστιάζοντας, εκτός των άλλων, στα Network Analytics, τις προβλέψεις, την καταναλωτική συμπεριφορά, την τιμολόγηση, το εμπόριο, την βελτίωση της αποτελεσματικότητας ενεργειών marketing και την βελτιστοποίηση του μίγματος marketing, συνδυάζοντας στατιστικές διαδικασίες με εφαρμογές διοίκησης.

Η Αθηνά Κανιούρα έχει 9 χρόνια πρακτικής εμπειρίας σε ανώτερες στατιστικές και οικονομετρικές τεχνικές σε δομημένες και μη, βάσεις δεδομένων. Πριν την Accenture, εργαζόταν για 4 χρόνια ως Λέκτορας Οικονομίας και Οικονομετρίας στο Πανεπιστήμιο του Sheffield.

Είναι κάτοχος Διδακτορικού διπλώματος ειδίκευσης στη Μακροοικονομία και Οικονομετρία και Μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στα Οικονομικά και Χρηματοοικονομικά, από το Πανεπιστήμιο του Sheffield, και πτυχιούχος του τμήματος Οικονομικών και Ναυτιλιακών σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς.


Yann Blat
Head of Sales Operations, Sizmek France

O Yann είναι επικεφαλής της ομάδας Sales Engineering της Sizmek στη Γαλλία. Έχοντας συμπληρώσει 15 χρόνια στο Digital Marketing, έχει δει από κοντά όλες τις μεγάλες αλλαγές που έχουν συντελεστεί στο χώρο. Με όπλο την εμπειρία και τη διορατικότητά του, ο Yann προσφέρει στους πελάτες του μία μοναδική προοπτική, προτείνοντας τις λύσεις που πραγματικά χρειάζονται στο απαιτητικό digital περιβάλλον.

O Yann εντάχθηκε στο δυναμικό της Sizmek πριν από τέσσερα χρόνια. Προηγουμένως είχε διατελέσει Head of Consulting Publisher Services στην Google, Manager of Solution Services στην Doubleclick και Business Architect στην Limelight Networks.


Δημήτρης Μανιάτης
Head, Reprise Media Athens

Ο Δημήτρης ανέλαβε επικεφαλής της Reprise Media του ομίλου IPG Mediabrands τον Ιανουάριο του 2014 μετά την απορρόφηση της εταιρείας του, all things web. Από το 2009 έχει χτίσει μια αμιγώς digital ομάδα στελεχών, η οποία εστιάζει στο Digital Marketing, και ειδικότερα στο Performance Marketing. Η ομάδα αυτή προσφέρει λύσεις σε εταιρείες του online τουρισμού, των ασφαλειών και χρηματοπιστωτικών προϊόντων, του ρουχισμού και των consumer electronics. Παράλληλα, τα τελευταία χρόνια έχει αναλάβει την digital επικοινωνία αρκετών εταιρειών με στόχευση εκτός Ελλάδας.

Ο ίδιος έχει πάθος για τους αριθμούς και τις πληροφορίες που αυτοί προσφέρουν συμβάλλοντας έτσι στη λήψη κρίσιμων αποφάσεων στις επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργάζεται. Μέχρι το 2009 κατείχε θέσεις Search Marketing Director σε Digital agencies και Online Marketing Director στο Pamediakopes.gr.

Ο Δημήτρης είναι κάτοχος πτυχίου Software Engineering από το UMIST της Μ. Βρετανίας.


Damian Huba
Sales Manager, DoubleClick

O Damian είναι υπεύθυνος πωλήσεων στην Double Click, το τεχνολογικό σκέλος της Google. Ο ρόλος του περιλαμβάνει το business development της εταιρείας για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Ειδικότητά του είναι το Performance Marketing, τα web analytics και ο σχεδιασμός στρατηγικών Online Marketing. Ο Damian είναι επίσης ενεργό μέλος του ΙΑΒ Poland, δηλώνει φανατικός των νέων τεχνολογιών και των startups, ενώ στο παρελθόν δίδασκε Internet Marketing σε πανεπιστημιακό επίπεδο.


Samir Reinert
Industry Manager, Sociomantic

Από τη θέση του Industry Manager, ο Samir δουλεύει με μεγάλες εταιρείες από το χώρο του e-commerce καταστρώνοντας στρατηγικές data και personalization σε περιβάλλον desktop και mobile, αλλά και στα Social Media. Είναι σύμβουλος πολλών ελληνικών επιχειρήσεων που συνεργάζονται με την Sociomantic, βοηθώντας τες να εκμεταλλευθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις δυνατότητες που τους προσφέρει το Programmatic display advertising και το Data-driven Marketing.


Οδυσσέας Ντότσικας
Διευθύνων Σύμβουλος και Ιδρυτής, TDG

Ο Οδυσσέας Ντότσικας άρχισε την καριέρα του ως Σύμβουλος Επιχειρήσεων στην Accenture από όπου αποχώρησε το 2000 για να συνιδρύσει μια από τις πιο επιτυχημένες Startups στην Ελλάδα, τη yellownetroad.

Στη συνέχεια, έπειτα από την επιτυχημένη εξαγορά της yellownetroad από την OgilvyOne το 2005, αναζήτησε μία νέα πρόκληση. Ίδρυσε, λοιπόν, τη ThinkDigital το 2006, καθιερώνοντάς την γρήγορα στο μεγαλύτερο Δίκτυο Online Μέσων στην Ν.Α. Ευρώπη.

Μερικά χρόνια αργότερα, το 2010, ο Οδυσσέας ίδρυσε εξίσου επιτυχημένα τη ForestView, εταιρία Performance και Affiliate Marketing του Ομίλου Εταιρειών TDG, ενώ το 2013 πρόσθεσε και την TailWind. Πρόκειται για την εξειδικευμένη εταιρεία διαφημιστικής τεχνολογίας του TDG, η οποία έχει ήδη παρουσία στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή και πρωτοστατεί σε τομείς όπως το Programmatic Trading.

Ο Οδυσσέας έχει σπουδές στο LSE και στο Stanford, φιλοξενείται συχνά ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό, και είναι υπερήφανος πατέρας δύο δίδυμων αγοριών.


Gilles Guillou
Chief Revenue Officer, La Place Media

O Gilles είναι μόλις 30 ετών αλλά διαθέτει ήδη πλούσια εμπειρία στο χώρο του Programmatic Trading. Άρχισε την καριέρα του το 2007 από το digital media agency της Quamedia Group, όπου εργάστηκε ως Business Development Manager. Το 2008 εντάχθηκε στο δυναμικό της Aquantive, όπου ασχολήθηκε με την ανάπτυξη του adserver Atlas για τους γάλλους διαφημιζόμενους.

Μετά την εξαγορά της Aquantive από τη Microsoft, ανέλαβε τη θέση του Account Director στην Microsoft Advertising για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Στις αρχές του 2011 μεταπήδησε στην Mediabrands ως Technology Director με αρμοδιότητα τη βελτίωση των digital media tools και των analytics και εργάστηκε στην ανάπτυξη της πλατφόρμας Cadreon στη Γαλλία.


Benjamin Crain
Chief Strategy Officer, Improve Digital

Eδώ και είκοσι χρόνια o Ben ασχολείται αποκλειστικά με τα Digital media, έχει συνεργαστεί με τους σπουδαιότερους publishers και δηλώνει ότι το επαγγελματικό του πάθος είναι να λύνει ενδιαφέροντα προβλήματα με ενδιαφέροντες ανθρώπους. Το τελευταίο διάστημα έχει αφοσιωθεί στον τομέα του Advertising Technology, με έμφαση στο Programmatic Trading, αλλά και στα υπόλοιπα εργαλεία που βελτιστοποιούν την online διαφήμιση. Στην Improve Digital είναι υπεύθυνος, μεταξύ άλλων για το data management, το consumer targeting και τη στρατηγική των media sales.


Διαβάστε σχετικά άρθρα για το Programmating Trading

 

200 milliseconds: Η ζωή ενός programmatic RTB Ad Impression

Δείτε στο ακόλουθο video την εντυπωσιακή ‘ζωή’ ενός Ad Impression, καθώς περνάει από μια σειρά συστημάτων targeting και delivery, μέχρι να καταλήξει στον browser του χρήστη

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply