Το Deep Learning οδηγεί σε Personalization εξαιρετικής ακρίβειας

0

Η RTB House, η διεθνής τεχνολογική εταιρεία που παρέχει λύσεις retargeting χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής, παρουσιάζει νέες δυνατότητες στις στοχευμένες διαφημίσεις. Η λύση αξιοποιεί το deep learning (το οποίο αποτελεί την πιο υποσχόμενη υποκατηγορία έρευνας που ασχολείται με την τεχνική νοημοσύνη) σε display διαφήμιση για να επιτύχει ακριβέστερες προτάσεις προϊόντων καθιστώντας το personalized retargeting έως και 50% πιο αποτελεσματικό.

Το Deep learning αποτελεί κλάδο του machine learning και βασίζεται σε αλγόριθμους οι οποίοι προσπαθούν να διαμορφώσουν υψηλού επιπέδου abstractions σε δεδομένα. Πιο απλά, μιμείται τη λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου στην επεξεργασία δεδομένων και στη δημιουργία προτύπων προς χρήση στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.

Αποτελώντας μία σύνθετη μέθοδο επίλυσης προβλημάτων, η οποία χρησιμοποιείται από αλγόριθμους στην πληροφορική, το deep learning αποτελεί την τεχνολογία «κλειδί» σε πολλές βιομηχανίες πέρα από το καθαρό λογισμικό. Αυτό περιλαμβάνει τοecommerce για το οποίο η νέα προσέγγιση έχει πολλές πιθανότητες να αποτελέσει έναν πραγματικό game changer.

Μεταξύ πολλών παραδειγμάτων, τέτοιοι αλγόριθμοι αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της μηχανής DeepText του Facebook, με σκοπό να βελτιώσουν την εμπειρία chatbots στο ecommerce. Χρησιμοποιούνται επίσης σε διάφορες μηχανές επεξεργασίας εικόνας, από την επιλογή παρόμοιων προσφορών στο eshop για σκοπούς προτροπής, αλλά και ως λύση αναγνώρισης εικόνας της Yahoo βοηθώντας αυτόματα στον εντοπισμό εικόνων που δεν είναι κατάλληλες ή ασφαλείς (NSFW). Επίσης, η Google κάνει χρήση του deep learning στο σύστημα μετάφρασης, μειώνοντας τα λάθη κατά 60%, γεγονός το οποίο θα μπορούσε να βοηθήσει όσους ασχολούνται με το ecommerce στο άνοιγμα των υπηρεσιών τους σε πολυγλωσσικά περιβάλλοντα.

Οι αλγόριθμοι Deep learning αποτελούν μεγάλη ευκαιρία για τις καμπάνιες programmatic διαφήμισης. Για παράδειγμα, η τεχνολογία retargeting έχει χρησιμοποιηθεί για κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, αλλά το deep learningαλλάζει ραγδαία τον τρόπο που λειτουργεί το personalized retargeting. Τέτοιες μέθοδοι μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία του χρήστη με πολλούς τρόπους, προβλέποντας συμπεριφορές και αναφέροντας πιθανότητες συγκεκριμένων γεγονότων με μεγαλύτερη ακρίβεια.

RomanskiΟ Bartlomiej RomanskiChief Technology Officer της RTB House, σημειώνει ότι παρά το γεγονός ότι η πρόβλεψη της νοημοσύνης αποτελούσε κάποτε σενάριο επιστημονικής φαντασίας σήμερα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας. «Το Deep learning μας βοηθά να ξεκλειδώσουμε το «μαύρο κουτί» των μεγάλων δεδομένων, να βελτιώσουμε τις προσφορές στους πελάτες μας και να αναπτύξουμε περαιτέρω την επιχείρηση μας. Δίνοντας αξία στην ακρίβεια επιλογής προϊόντων μπορούμε να κάνουμε τις εξατομικευμένες διαφημίσεις στοχευμένες με ακόμα περισσότερη ακρίβεια, αποφέροντας ιδιαίτερα βελτιστοποιημένη απόδοση επένδυσης (ROI) για τους πελάτες ενώ παράλληλα δίνει στις επιχειρήσεις περισσότερα στοιχεία για να χρησιμοποιήσουν το budget περισσότερο αποτελεσματικά.»

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply