Το Facebook στο δρόμο προς το eCommerce μέσω της εξαγοράς του TheFind.com

0

Tο Facebook εξαγόρασε την shopping μηχανή αναζήτησης TheFind.com, φανερώνοντας τις προθέσεις του για διείσδυση τόσο στον τομέα της αναζήτησης όσο και σε αυτόν του eCommerce.
Η συμφωνία γνωστοποιήθηκε την προηγούμενη Παρασκευή, χωρίς ωστόσο να γίνει γνωστό το αντίτιμο της εξαγοράς. Στόχος του Facebook είναι να παρέχει τη δυνατότητα στους συνδρομητές τους να αναζητούν και να αγοράζουν προϊόντα μέσα από τις σελίδες τους. Η εξαγορά θα βοηθήσει το Facebook να αυξήσει τα έσοδα από τη ψηφιακή διαφήμιση. Την προηγούμενη χρονιά, η εταιρεία είχε 12,6 δισεκατομμύρια δολάρια έσοδα από διαφημίσεις, κατατάσσοντάς την στους ηγέτες της βιομηχανίας. Οι διαφημίσεις θα είναι πλέον πιο στοχευμένες και πιο κοντά στις πραγματικές ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών.

Η εξαγορά θα βοηθήσει -πιθανότατα- το Facebook να επεκταθεί στο χώρο του eCommerce. Έχει κάνει ουκ ολίγες προσπάθειες μέχρι σήμερα προκειμένου να το επιτύχει. Το αρχικό πλάνο της εταιρείας να πείσει τους retailers να πουλάνε αγαθά στις σελίδες του Facebook απέτυχε με αρκετούς από αυτούς να αποσύρουν τα καταστήματά τους το 2012. Το πολλά υποσχόμενο Facebook Gifts έκλεισε τον προηγούμενο χρόνο. Από τον Ιούλιο του 2014, ο γίγαντας των social media δοκιμάζει ένα “buy” button, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν απευθείας προϊόντα. Τώρα, με το TheFind.com, θα μπορέσει να προσθέσει επιπρόσθετα εργαλεία και δυνατότητες στην υπηρεσία του.

Το TheFind, το οποίο ιδρύθηκε το 2006, είχε πριν λίγο καιρό χρηματοδοτηθεί με 26 εκατομμύρια δολάρια σε επενδυτικά κεφάλαια από τις Bain Capital Ventures, Lightspeed Ventures, Redpoint Ventures και Cambrian Ventures.

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply