Το Marie Claire δημιουργεί eShop

0

To Marie Claire UK, μέρος του Time Group Inc, θα ξεκινήσει ένα νέο eShop σε συνεργασία με το Ocado, ένα από τα μεγαλύτερα (Βρετανικά) Online Supermarkets.

Το εγχείρημα θα το αναλάβει η Amanda Scott, επικεφαλής αγορών προϊόντων ομορφιάς και καλλυντικών (Head of Buying for beauty and accessories) στην John Lewis, με τα γραφεία να βρίσκονται στα κεντρικά γραφεία του Marie Claire, στο Λονδίνο. Η Scott θα δουλεύει σε στενή συνεργασία με την Επικεφαλής Έκδοσης του Marie Claire, κα. Justine Southall.

H Justine Southall, δήλωσε σχετικά: «Αυτό το λανσάρισμα θα προσφέρει στον καταναλωτή τον τέλειο συνδυασμό ποιοτικού περιεχομένου και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Το ίδιο το όνομα Marie Claire, το ταλέντο της Amanda και η συνολική εμπειρία σε τεχνολογικά θέματα, σε θέματα logistics, αλλά και διαδικασιών στο ηλεκτρονικό εμπόριο, που θα μας παρέχει η συνεργασία με την Ocado, σημαίνει ότι δεν θα μπορούσα να μην είμαι ενθουσιασμένη με τις προοπτικές του εγχειρήματος”.

Amanda Scott

Amanda Scott

Από την πλευρά της η Amanda Scott δήλωσε: «Το Marie Claire έχει βαθιά και εκτεταμένη γνώση, όπως και σημαντική επιρροή, στον κόσμο της ομορφιάς, ενώ είναι brand ευρέως σεβαστό από το καταναλωτικό κοινό. Μαζί με την επένδυση πολλών εκατομμυρίων λιρών που είναι προγραμματισμένη, και με την υποστήριξη του Ocado, αυτή η συνεργασία επιδιώκει να παρέχει στον τελικό καταναλωτή μια μοναδική αγοραστική πρόταση, που θα επιδιώξουμε να συνδυαστεί από μια απρόσκοπτη αγοραστική εμπειρία, για τον κάθε χρήστη».

Σύμφωνα με πληροφορίες που διεύρεσαν από την Ocado, αναμένεται ότι τα έξοδα εκκίνησης για την νέο eshop θα ανέρθουν μεταξύ 2 και 3 εκατομμύρια λιρών, μέσα στο 2015.

Η κίνηση του Marie Claire δεν είναι ούτε χωρίς σχεδιασμό, ούτε ξάφνιασε κανέναν. Έρχεται να απαντήσει στη Grazia, όπου πριν από μερικούς μήνες ξεκίνησε το δικό της κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, μετά την εξαγορά ενός υπάρχοντος eshop μόδας.

Παράλληλα είναι κίνηση που επιδιώκει να προλάβει την αντίστοιχη κίνηση του ομίλου Conde Nast, της οποίας ο eCommerce Director, Franck Zayan, δήλωσε σε πρόσφατο συνέδριο, ότι σκοπεύει να δημιουργήσει «ηλεκτρονικά καταστήματα, για τα εμπορικά σήματα του ομίλου, καθώς πολλές εκδοτικές εταιρείες ψάχνουν τρόπους να γεφυρώσουν το κενό μεταξύ ποιοτικού περιεχομένου και εμπορίου».

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply