Το Performance Marketing της Intersport ανέλαβε η ForestView

0

H Intersport ανέθεσε στη ForestView -πιστοποιημένο συνεργάτη της Google και μέλος του ομίλου TDG-, τον λογαριασμό της για Google AdWords και καμπάνιες digital performance.

Η συνεργασία προέκυψε μετά την ολοκλήρωση CPC/Retargeting καμπάνιας για το νέο e-shop της intersport, στο πλαίσιο της οποίας η ForestView ανέλυε καθημερινά την επίδοση της εκάστοτε ενέργειας και προσάρμοζε ανάλογα το δημιουργικό και το μήνυμα.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η καμπάνια είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση του CPA κατά 13 φορές και την αύξηση του conversion rate σε ποσοστό πάνω από 400%. «Τα αποτελέσματα ξεπέρασαν κατά πολύ τις προσδοκίες μας και, όπως ήταν λογικό, αποφασίσαμε να επιλέξουμε τη ForestView ως στενό συνεργάτη μας στο Performance Marketing», δήλωσε σχετικά ο Δημήτρης Τραυλός, eCommerce & CRM Manager της intersport. Ο ίδιος τόνισε ότι το κομμάτι του eCommerce αποτελεί βασική προτεραιότητα για την εταιρεία.

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply