Το Skroutz δεν χρεώνει τα clicks

0

Το Skroutz.gr, η δημοφιλής μηχανή σύγκρισης τιμών, σε μια λιτή ανακοίνωση που έστειλε πριν από λίγο, στα συνεργαζόμενα Ελληνικά Ηλεκτρονικά καταστήματα, δήλωσε ότι δεν θα χρεώσει τα clicks που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της Δευτέρας 29/6  “ως ελάχιστη βοήθεια την περίοδο που διανύουμε“.

Σαν eCommerceNews.gr επικροτούμε την κίνηση και μακάρι να βρει ανταπόκριση και από άλλους παρόχους υπηρεσιών (που δύνανται να κάνουν αντίστοιχες κινήσεις).

Αναλυτικά, η ανακοίνωση του Skroutz:

Αγαπητοί συνεργάτες,

Σας ανακοινώνουμε ότι η εταιρεία μας αποφάσισε να μην χρεώσει τα clicks που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας – Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2015 – προς όλα τα συνεργαζόμενα καταστήματα, ως ελάχιστη βοήθεια την περίοδο που διανύουμε.

Με εκτίμηση

Η ομάδα του Skroutz

UPDATE:

Με νέα του ανακοίνωση, το Skroutz προχώρησε σε προσωρινή αναστολή χρεώσεων μέχρι και την Κυριακή 5 Ιουλίου.

Αναλυτικά η νέα ανακοίνωση:

“Αγαπητοί συνεργάτες,

Σε συνέχεια της χθεσινής μας ανακοίνωσης, η εταιρεία μας αποφάσισε να προχωρήσει σε προσωρινή απενεργοποίηση του μηχανισμού χρέωσης των συνεργαζόμενων καταστημάτων. Ως εκ τούτου, τα clicks που πραγματοποιούνται από τους επισκέπτες του Skroutz.gr για το διάστημα από Τρίτη 30 Ιουνίου 2015 έως και Κυριακή 5 Ιουλίου 2015, δεν θα χρεωθούν.

Με την κίνηση αυτήν επιθυμούμε να στηρίξουμε στο ελάχιστο δυνατό όλους τους συνεργάτες μας, στις ιδιαίτερες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί το τελευταίο διάστημα στην αγορά.

Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή συμβουλευτική ενημέρωση.”

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply