Το TravelPlanet24 επιλέγει τη λύση Boxever

0

Σύμφωνα με δελτίο τύπου που εξέδωσε το Boxever, ένα εργαλείο predictive marketing για τη βιομηχανία του Τουρισμού, το TravelPlanet24/Tripsta επέλεξε τη λύση του για προσωποποιημένη στόχευση για τα κανάλια του Web, του Mobile και του Email Marketing.

Με το Boxever, το TravelPlanet24/Tripsta επιδιώκει να δημιουργήσει μια ολική 360 προσέγγιση του κάθε πελάτη, από ένα σύνολο πληροφοριών που λαμβάνει (μέσω του website, της mobile έκδοσης, κτλ.), αλλά αποθηκεύονται σε διαφορετικές βάσεις δεδομένων, χωρίς να παράγουν κάποια αξία. 

O Philipp Brinkmann, CEO και συνιδρυτής του TravelPlanet24/Tripsta δήλωσε ότι "ο βασικός σκοπός μας είναι να φέρουμε την καινοτομία στον τρόπο που ο πελάτης σκέφτεται και αισθάνεται για την εμπειρία του Online Booking. Μας ενδιαφέρει να επικεντρώσουμε στο 'που' θέλει να πάει ο πελάτης μας και στο 'πως' θα φτάσει στον επιθυμητό προορισμό του. Με το Boxever, ευελπιστούμε ότι θα καταφέρουμε να προσωποποιήσουμε καλύτερα το σχεδιασμό και την ολοκλήρωση της αγοραστικής διαδικασίας, κάθε πελάτη ξεχωριστά, βελτιώνοντας έτσι ακόμα περισσότερο το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρουμε".

Από την πλευρά του, ο David O' Flanagan, CEO της Boxever ανέφερε ότι "οι καταναλωτές επιδιώκουν μια προσωποποιημένη ecommerce εμπειρία, συμβατή με τις επιλογές και τις συμπεριφορές τους, και ο χώρος του e-Travel, δεν αποτελεί εξαίρεση. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα βοηθήσουμε το TravelPlanet24/Tripsta, ένα από τα μεγαλύτερα Online Travel Agencies της Νότιας Ευρώπης, να δημιουργήσει τη δική του πλατφόρμα προσωποποίησης, και ευχόμαστε να είμαστε και εμείς μέρος της μεγάλης επιτυχίας του"

Μπορείτε να διαβάσετε το Δελτίο Τύπου εδώ

 

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply