Το unified commerce μέσα στις κορυφαίες προτεραιότητες των retailers

0

Unified-Commerce

Σχεδόν το 78% των κορυφαίων retailers της Β. Αμερικής πιστεύουν πως μέσα στην επόμενη πενταετία θα έχουν ολοκληρώσει την υλοποίηση πλατφόρμας για unified commerce, μέσω της οποίας θα μπορούν να παρέχουν συνεκτική, συνεπή και συναρπαστική εμπειρία σε όλα τα σημεία επαφής και συναλλαγής με τον πελάτη (online και offline). Κάτι τέτοιο θα βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία πελάτη μέσω της προσωποποίησης και εξατομίκευσης της επικοινωνίας, προώθησης και πώλησης των προϊόντων ανεξαρτήτως των καναλιών που (ο πελάτης) χρησιμοποιεί.

Top-e-commerce-retail-capabilities

Σύμφωνα με έρευνα της Boston Retail Partners με τίτλο “2015 E-Commerce Survey”, φαίνεται πως οι retailers αναγνωρίζουν τη σημαντικότητα και την κρισιμότητα της δημιουργίας μίας τέτοιας πλατφόρμας. Ο ανταγωνισμός είναι ήδη έντονος και η εμπειρία του πελάτη κάνει πλέον τη διαφορά. Το 43% των συμμετεχόντων δήλωσε πως η παροχή συνεκτικής εμπειρίας πελάτη μέσα από όλα τα διαθέσιμα κανάλια επαφής μαζί του βρίσκεται μέσα στις κορυφαίες προτεραιότητες τους. Το 45% θεωρεί τα mobile websites ως την πιο σημαντική eCommerce δυνατότητα ενώ το 85% προσδοκά πως τα έσοδα από το ηλεκτρονικό εμπόριο θα αυξηθούν την επόμενη χρονιά.
Επιπρόσθετα, σχεδόν τα 2/3 των retailers σχεδιάζουν να υιοθετήσουν τη μέθοδο πληρωμής Apple Pay μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, αναγνωρίζοντας πως η ευελιξία και η ασφάλεια των πληρωμών είναι κρίσιμη και ουσιαστική για τους πελάτες.

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply