Χρηματοδότηση από ιδιώτες εξασφάλισε το ContactPigeon

0

Το ContactPigeon, Marketing Automation πλατφόρμα κατασκευασμένη στην Ελλάδα, έλαβε χρηματοδότηση από ιδιώτες επενδυτές σε γύρο χρηματοδότησης που οργάνωσε ο επιχειρηματίας και γνωστός Angel Investor Απόστολος Αποστολάκης και ετοιμάζεται να αναπτυχθεί και να επεκταθεί διεθνώς.

Το ContactPigeon είναι μια καινοτόμα ελληνική startup που προσφέρει κάθετες λύσεις (re)marketing automation και content personalization για e-shops. Σκοπός του είναι να δώσει σε όλες τις internet επιχειρήσεις πρόσβαση σε marketing εργαλεία που μέχρι τώρα μόνο οι κολοσσοί όπως η Amazon μπορούσαν να έχουν.

Τον τελευταίο χρόνο έχει βοηθήσει e-shops από όλο τον κόσμο να αντιμετωπίσουν την κρίση με το να αυξήσουν τις παραγγελίες τους χωρίς να αυξήσουν το κόστος λειτουργίας τους ενώ χαρακτηριστικό είναι πως ακόμα και στην περίοδο των capital controls δεκάδες χιλιάδες παραγγελίες πραγματοποιήθηκαν από ελληνικά e-shops ως αποτέλεσμα της σωστής αξιοποίησης του. Γι’ αυτό και κορυφαία brands όπως Bonprix, e-FOOD, Telemarketing και Doctoranytime έχουν επιλέξει το ContactPigeon.

Το ContactPigeon είναι μια SaaS πλατφόρμα που δίνει λύση στο πρόβλημα κάθε εμπορικής επιχείρησης: Πώς να στείλει το κατάλληλο μήνυμα, την κατάλληλη χρονική στιγμή, με το κατάλληλο περιεχόμενο σε κάθε πελάτη/επισκέπτη. Με το ContactPigeon τόσο μικρές όσο και μεγάλες επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν από τη χρήση μίας πλατφόρμας Big Data προκειμένου να δημιουργήσουν εύκολα αυτοματισμούς και προσωποποιημένα μηνύματα, αντιδρώντας έτσι σε αλλαγές στη συμπεριφορά του πελάτη/επισκέπτη και του καταλόγου μέσα σε δευτερόλεπτα. Mε αυτόν τον τρόπο ο αποδέκτης καθοδηγείται να πραγματοποιήσει μία αγορά (ή να ολοκληρώσει οποιοδήποτε άλλο στόχο) ενώ ταυτόχρονα προστατεύεται από ανεπιθύμητα μηνύματα.

Οι co-founders Γιώργος Μοιρώτσος και Χαράλαμπος Νίκας δημιούργησαν το ContactPigeon για να σταματήσουν τα αδιάφορα emails. “Λαμβάναμε καθημερινά πολλά promotional emails που δε μας ενδιέφερε το περιεχόμενο τους και νοιώθαμε πως δε θα κερδίζαμε τίποτα από το να τα διαβάσουμε. Θέλαμε να το διορθώσουμε αυτό για όλους με το να δημιουργήσουμε ένα εργαλείο που να κάνει τους παραλήπτες να θέλουν και πάλι να διαβάσουν όλα τα μηνύματα γιατί οι επιχειρήσεις θα χρησιμοποιούσαν πλέον αυτό το κανάλι επικοινωνίας ως ένα εργαλείο για να βοηθούν και όχι να ενοχλούν.”

Το κεφάλαιο της επένδυσης θα χρησιμοποιηθεί ώστε η ελληνική startup να εξελίξει περεταίρω το προϊόν της και να επεκταθεί δυναμικά στην αγορά της Βόρειας Αμερικής, όπου ήδη συνεργάζεται στενά με το Bigcommerce που υποστηρίζει περισσότερα από 50.000 e-shops.

 

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply