Adaplo: H πλατφόρμα που απλοποιεί το Retargeting

0

Επίσημο λανσάρισμα για το adaplo, την πλατφόρμα αυτόματου retargeting για eshops. Και πριν βιαστείτε να ρωτήσετε τι είναι το ‘Retargeting’, θα σας απαντήσουμε πως είναι αυτή η σπουδαία τεχνική προώθησης που προσπαθεί να προσελκύσει πίσω στο eshop σας, τους επισκέπτες που “πέρασαν, αλλά δεν αγόρασαν”.

Το adaplo έχει αναπτυχθεί στην Ελλάδα από την ομάδα της Growth και στοχεύει από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του, στην παγκόσμια αγορά ψηφιακού marketing, έχοντας ήδη κερδίσει πελάτες σε 14 χώρες! Η Growth είναι ενα performance marketing agency με εξειδίκευση στο Online advertising και τα Web Analytics, που υποστηρίζει τα τελευταία χρόνια, μεγάλους πελάτες όπως το e-shop.gr, η wehkamp.nl (#1 eshop στην Ολλανδία), το Workable, κ.α., ενώ στελέχη της είναι πρώην Googlers, με βαθιά γνώση του οικοσυστήματος.

Γεράσιμος Νικολόπουλος, CEO του Adaplo.com

Γεράσιμος Νικολόπουλος, CEO του Adaplo.com

“Υπάρχει ένα τεράστιο παράδοξο σχετικά με το dynamic retargeting” μας δήλωσε ο ο Γεράσιμος Νικολόπουλος, ιδρυτής και CEO του adaplo. “Ενώ όλοι γνωρίζουμε ότι είναι η πιο αποτελεσματική μορφή online διαφήμισης για eshops, πολύ λίγα καταστήματα καταφέρνουν και τρέχουν επιτυχώς καμπάνιες αυτού του είδους. Και αυτό γιατί είναι το πιο τεχνικά απαιτητικό κομμάτι της online διαφήμισης, τόσο στο setup των καμπανιών, όσο και στο συνεχές optimisation που απαιτείται. Αυτές τις προκλήσεις ήρθε να λύσει το adaplo, και να κάνει προσιτό το Dynamic Retargeting σε κάθε eshop.”

…“Υπάρχει ένα τεράστιο παράδοξο σχετικά με το dynamic retargeting. Ενώ όλοι γνωρίζουμε ότι είναι η πιο αποτελεσματική μορφή online διαφήμισης για eshops, πολύ λίγα καταστήματα καταφέρνουν και τρέχουν επιτυχώς καμπάνιες αυτού του είδους …
Ένα eshop μπορεί να ξεκινήσει με μια απλή εγγραφή στο adaplo και να έχει έτοιμες και live τις retargeting καμπάνιες του, μέσα σε λιγότερο από μία ώρα. Το μόνο που χρειάζεται είναι να γράψει κάποια ενδεικτικά διαφημιστικά κείμενα και να επιλέξει τον εβδομαδιαίο προυπολογισμό. Το adaplo στην συνέχεια δημιουργεί αυτόματα τα διαφημιστικά accounts, φτιάχνει καμπάνιες και διαφημίσεις.

Για την σύνδεση του eshop με το adaplo, εκτός από όλες τις πλατφόρμες ecommerce που υποστηρίζονται χωρίς πρόβλημα (παράγεται αλγοριθμικά αναλυτικό documentation για τους developers), υπάρχουν και έτοιμες διασυνδέσεις  (native integrations) με το Shopify και το Magento, κάτι επιτρέπει την διασύνδεση με ένα μόνο κλικ (1-click setup)!

H κεντρική οθόνη (Dashboard) του Adaplo.

H κεντρική οθόνη (Dashboard) του Adaplo.

Η πλατφόρμα ήταν σε beta λειτουργία εδώ και 4 μήνες και υποστηρίζει ήδη μεγάλους πελάτες όπως το e-shop.gr, το plus4.gr, το yellowday της Τράπεζας Πειραιώς αλλά και δεκάδες Shopify eshops, αφού βρίσκεται στο επίσημο Shopify App store.

Ο Γεράσιμος έκλεισε την κουβέντα του μαζί μας, λέγοντας: “Αν ένα eshop δεν τρέχει ήδη καμπάνιες dynamic retargeting, τώρα μπορεί να τις ξεκινήσει, με πολύ εύκολο τρόπο.  Από την άλλη, αν ήδη τρέχει μπορεί να πετύχει  έως και 30% καλύτερη απόδοση με το adaplo, σε σχέση με άλλα εργαλεία retargeting, λόγω του cross-platform αλλά και του dynamic break-down στο targeting.”

Περισσότερες πληροφορίες για το adaplo μπορείτε να βρείτε στο www.adaplo.com

Θες να γνωρίσεις το Adaplo και τις δυνατότητες του;

Εξασφαλίσαμε 10 κουπόνια των €50 για να το δοκιμάσεις. Οπότε, οι 10 πρώτοι που θα στείλουν ένα email στο Contact@ecommercenews.gr, με τίτλο “Adaplo for the win” …. κερδίζουν!

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply