AllThingsFacebook ’15: Εν αναμονή του Social Commerce

0

Το AllThingsFacebook, το μοναδικό ελληνικό συνέδριο που φέρει τη σφραγίδα του Facebook πραγματοποιήθηκε με επιτυχία την Πέμπτη, 22 Ιανουαρίου,  στο Αμφιθέατρο της OTEAcademy στο Μαρούσι. Στο συνέδριο, που διοργανώνει το Marketing Week σε συνεργασία με τη ThinkDigital, παρευρέθηκαν 300 και πλέον επαγγελματίες που είχαν την ευκαιρία να ακούσουν τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο του Facebook Marketing από στελέχη του κοινωνικού δικτύου, τις κυρίαρχες τάσεις από διεθνείς ειδήμονες, καθώς και case studies από εκπροσώπους της ελληνικής Digital αγοράς. 

Το Social Commerce αναφέρθηκε στο συνέδριο ως μία από τις πλέον αναμενόμενες τάσεις για το 2015. Παρόλο που το Facebook δεν έχει κάνει επίσημη ανακοίνωση για την καθιέρωση του πολυσυζητημένου ‘buy now button’, η κίνηση θεωρείται σχεδόν βέβαιη και μένει να δούμε εάν πράγματι θα αποτελέσει επαναστατικό βήμα για το ηλεκτρονικό εμπόριο. atfb15-4

Το βίντεο στο Facebook ήταν το κυρίαρχο θέμα στην ατζέντα του συνεδρίου, με πολλούς από τους ομιλητές να παρουσιάζουν σχετικά case studies, εκτιμήσεις και αναλύσεις. Καθώς «ανάβει» η μάχη ανάμεσα στο Facebook και το YouTube – αλλά και το Twitter το οποίο μόλις ανακοίνωσε ότι εντάσσει και το native video στην «εργαλειοθήκη» του – η αξιοποίηση των video posts ευνοεί και το εμπόριο – ηλεκτρονικό ή μη. Όπως τόνισε κατά την παρουσίασή του στο AllThingsFacebook ο Rustam Ziganshin, Agency Partner του Facebook για την Κεντρική και την Ανατολική Ευρώπη, «τα post που περιλαμβάνουν video εξασφαλίζουν (σ.σ τουλάχιστον προς το παρόν) μεγαλύτερο organic reach και δίνουν την ευκαιρία στους marketers που ασχολούνται με το λιανεμπόριο να κατευθύνουν τους πελάτες τους στο ηλεκτρονικό ή το φυσικό τους κατάστημα, με μικρότερο κόστος και με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα». 

Άλλα θέματα που συζητήθηκαν στο συνέδριο ήταν το Brand Building στο Facebook και η δημιουργία viral content που μπορεί να αυξήσει οργανικά το reach, σε… πείσμα του αλγόριθμου.

“Tα post που περιλαμβάνουν video… δίνουν την ευκαιρία στους marketers που ασχολούνται με το λιανεμπόριο να κατευθύνουν τους πελάτες τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα, με μικρότερο κόστος και με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα”.

Στο AllThingsFacebook ‘15 συμμετείχαν ως ομιλητές τα στελέχη του Facebook, Rustam Ziganshin και Illya Kondratyuk, o επικεφαλής του έγκυρου blog Social Times, Justin Lafferty και o ιδρυτής της πλατφόρμας Likeonomics, Peter Minkjan.

Την ελληνική αγορά εκπροσώπησαν με αλφαβητική σειρά οι: Γιώργος Αναγνωστόπουλος, CEO της Socialab, Παναγιώτης Καζάνης, Managing Director της BaaS, Άλεξ Καραγεώργης, Managing Director της ThinkDigital, Πάνος Σαμπράκος, Executive Creative Director της OgilvyOne Athens, Όμηρος Τσάπαλος, Digital Manager της Spin Communications και Γιώργος Χαραλαμπάκης New Business Director της ForestView.

Υπενθυμίζουμε ότι το eCommerceNews.gr συμμετείχε ως χορηγός επικοινωνίας στο event… αν και με μια μικρή καθυστέρηση, στην ώρα άφιξης.

Μπορείτε να δείτε φωτογραφίες από το event, στο ακόλουθο slideshow:

Πάρης Κορωναίος
Ο Πάρης Κορωναίος, ασχολείται με τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου περισσότερο από μία δεκαετία και βρίσκεται πίσω από την υλοποίηση αρκετών έργων, όπως των Βραβείων για το ηλεκτρονικό εμπόριο eVolution Awards, συνεδρίων και VIP Roundtables για το eCommerce, του ενημερωτικού portal eCommerceNews.gr, και πολλών ακόμα. Στο παρελθόν, υπήρξε στέλεχος της Boussias Communications και της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), ενώ είχε ιδρύσει τη δική του εταιρεία στο χώρο των ψηφιακών εκδόσεων. Σήμερα είναι Γενικός Διευθυντής στον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου – GR.EC.A.

Leave A Reply