Augmented Reality στα logistics από την DHL

0

Η DHL υλοποίησε με επιτυχία ένα πιλοτικό πρόγραμμα αξιοποίησης τεχνολογίας επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) -μέσω “έξυπνων” γυαλιών- σε αποθήκη στην Ολλανδία. Σε συνεργασία με την εταιρεία Ricoh και την Ubimax, εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο των wearable τεχνολογιών, δοκίμασαν λύσεις νέας τεχνολογίας με σκοπό την αξιοποίησή τους στη διαδικασία συλλογής μέσω όρασης (vision picking) στις λειτουργίες της αποθήκης.

…Το πρόγραμμα απέδειξε στην πράξη πως η επαυξημένη πραγματικότητα προσφέρει προστιθέμενη αξία στα logistics, αυξάνοντας κατά 25% την αποδοτικότητα κατά τη διαδικασία συλλογής…
Οι εργαζόμενοι καθοδηγούνταν μέσα στην αποθήκη μέσω γραφικών που εμφανίζονταν πάνω στα “έξυπνα” γυαλιά. Το πιλοτικό πρόγραμμα είχε ως στόχο την ελαχιστοποίηση των λαθών και παράλληλα την επιτάχυνση της διαδικασίας συλλογής. Το πρόγραμμα απέδειξε στην πράξη πως η επαυξημένη πραγματικότητα προσφέρει προστιθέμενη αξία στα logistics, αυξάνοντας κατά 25% την αποδοτικότητα κατά τη διαδικασία συλλογής.

Στόχος του προγράμματος ήταν η καλύτερη κατανόηση των πλεονεκτημάτων και περιορισμών της τεχνολογίας. Επί τρεις εβδομάδες, το προσωπικό της αποθήκης στο Bergen op Zoom εξοπλίστηκε με smart συσκευές όπως τα Google Glass και τα VuzixM100. Οι οθόνες των εν λόγω συσκευών παρουσίαζαν πληροφορίες κατά τη διάρκεια της διαδικασίας της συλλογής, συμπεριλαμβανομένων των διαδρόμων, την τοποθεσία των προϊόντων και την ποσότητα. Συνολικά, 10 εργαζόμενοι χρησιμοποίησαν τον εξοπλισμό, συλλέγοντας περισσότερα από 20.000 αντικείμενα και ολοκληρώνοντας 9.000 παραγγελίες μέσα στο καθορισμένο χρονικό πλαίσιο. Το προσωπικό κατόρθωσε να εκτελέσει τις εργασίες του γρηγορότερα και χωρίς λάθη. Η DHL και η Ricoh αξιολογούν από κοινού την επέκταση της λύσης.

Τον Ιούνιο του 2014, ομάδα της DHL που ασχολείται με την έρευνα τάσεων δημοσίευσε μία μελέτη με τίτλο “Augmented Reality in Logistcs”, η οποία παρουσιάζει τις βέλτιστες πρακτικές και υποσχόμενες περιπτώσεις εφαρμογής. Επιπρόσθετα, με το vision picking στις λειτουργίες αποθήκης, η μελέτη δείχνει πως οι διαδικασίες και λειτουργίες κατά τη μεταφορά και την παράδοση στο τελευταίο στάδιο, μπορούν να βελτιωθούν μέσω εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας.

Δείτε το infographic που ακολουθεί και είναι μία σύντομη περίληψη της μελέτης

dhl_glass_infographic_final

Η εφαρμογή augmented reality της Knapp

Η DHL δεν είναι η πρώτη εταιρεία που προσπαθεί να αξιοποιήσει την τεχνολογία augmented reality στα logistics. Δύο χρόνια πριν, η Knapp, προμηθευτής λογισμικού logistics με έδρα την Αυστρία, δημιούργησε γυαλιά που αξιοποιούσαν τη συγκεκριμένη τεχνολογία προκειμένου να τα χρησιμοποιήσει για τις ανάγκες της αποθήκης. Η εφαρμογή ονομάστηκε KiSoft Vision και λειτουργούσε όπως ακριβώς γίνεται στη φωνητική αναγνώριση και καθοδήγηση μόνο που σε αυτή την περίπτωση αντί οι εντολές να δίνονται μέσω φωνής, δίνονταν οπτικά.

Το video που ακολουθεί είναι κατατοπιστικό.

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply