B2B ecommerce marketplace από την Amazon

0

Η Amazon λανσάρει ένα νέο marketplace υπό την ονομασία: Amazon Business. Οι Β2Β αγοραστές μπορούν να επιλέγουν και να παραγγέλνουν από ένα μεγάλο εύρος προϊόντων, τα οποία παραλαμβάνουν μέσα σε δύο μέρες χωρίς επιπρόσθετο κόστος, εφόσον η παραγγελία είναι πάνω από 45 ευρώ.

Είναι μία λογική και αναμενόμενη κίνηση από την Amazon, η οποία δηλώνει πως εκατομμύρια επιχειρηματικοί πελάτες έχουν αγοράσει προϊόντα αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων από το κανονικό website της εταιρείας (www.amazon.com) το προηγούμενο έτος. Με τη φράση “Everything you love about Amazon, for your business” ο παγκόσμιος γίγαντας του retail ανέβασε στον αέρα το νέο marketplace στις 28 Απριλίου. Υποστηρίζει πως διαθέτει τα καλύτερα στοιχεία του κλασικού site, τα οποία προσαρμόζει στις ανάγκες των επιχειρήσεων. Το Amazon Business πουλάει τα πάντα. Από τεχνολογικό εξοπλισμό για εργαστήρια και IT μέχρι προμήθειες φαγητού.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Amazon εστιάζει στο B2B ecommerce. Πριν από τρία χρόνια ξεκίνησε το AmazonSupply αλλά η υπηρεσία θα πάψει να λειτουργεί τώρα που λανσαρίστηκε το νέο marketplace. Οι πελάτες που θα επισκέπτονται το AmazonSupply μετά τις 13 Μαΐου, θα προωθούνται στο νέο website.

Με αυτή την κίνηση η εταιρεία ανταγωνίζεται απευθείας την Staples, έναν από τους μεγαλύτερους προμηθευτές εξοπλισμού γραφείων, η οποία πρόσφατα δημιούργησε το δικό της B2B marketplace, ενώ παράλληλα εξαγόρασε το Office Depot (μόλις τον προηγούμενο μήνα). Η Staples στοχεύει δυνατά στην ευρωπαϊκή αγορά. Η Amazon ανταγωνίζεται, επίσης, με την κινέζικη ecommerce πλατφόρμα Alibaba.

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply