Carrefour: Με Beacon Technology πέτυχε αύξηση 400% στο user engagement

0

Η χρήση της Beacon Technology στο retail τείνει να εξελιχθεί σε αγαπημένο μας θέμα, αλλά όπως θα δείτε τα νούμερα δικαιολογούν απόλυτα την επιλογή μας.

Πριν απο λίγες μόλις εβδομάδες, είχαμε ετοιμάσει ένα μικρό αφιέρωμα στο Fashion Industry και στο πως το Ted Baker αλλά και το House of Fraser, αξιοποιούν τα Beacons για να προσφέρουν ουσιαστικό service και να βελτιώσουν το User Experience. Αυτή τη φορά, οι ειδήσεις έρχονται απο το χώρο των Supermarkets. Εκεί όπου το Carrefour, τρία χρόνια μετά τη διάθεση των πρώτων mobile apps στο κοινό του, υιοθέτησε πρόσφατα σε καταστήματά της στην Τυνησία τεχνικές που στηρίζονται στη Beacon Technology, και είδε αύξηση μέσα σε επτά μήνες, τις εγκαταστάσεις των mobile apps του να εκτοξεύονται στο 600% και το user engagemen να αυξάνεται κατά 400%.

Για να το πετύχει αυτό, το Carrefour συνεργάστηκε με την Kontakt.io, προσφέροντας στους πελάτες των φυσικών καταστημάτων της ξεχωριστά push notifications με προσφορές που στηρίζονται σε προιόντα που έχουν αγοράσει στο παρελθόν καθώς και επιπλέον κουπόνια. Ο συνδυασμός της γνώσης από προηγούμενες αγορές, και του proximity content, έφερε τα παραπάνω εντυπωσιακά αποτελέσματα, ενώ όπως δήλωσε ο head of marketing της Kontakt.io Trevor Longino, και η αύξηση του Conversion Rate στις διαφημιστικές ενέργειες μέσω των apps αυξήθηκε κατακόρυφα.

kontakt

Αξίζει να σημειώσουμε, πως στην ίδια ακριβώς λογική με τη χρήση Beacon Technology και proximity marketing, η Kontakt.io συνεργάστηκε στις αρχές του χρόνου με τα McDonald’s και πιο συγκεκριμένα σε 15 καταστήματά της στην Κωνσταντινούπολη με το Conversion Rate στην αποδοχή των προσφορών να αγγίζει το 20%.

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply